کد خبر : 1836154 | 09 مرداد 1401 ساعت 21:21 | 42.6K بازدید | 13 دیدگاه

تساوی خانگی یونایتد در شب بازگشت رونالدو (عکس)

دیدار دوستانه منچستریونایتد و رایو وایه کانو در استادیوم اولدترافورد با نتیجه مساوی 1-1 به اتمام رسید.

تساوی خانگی یونایتد در شب بازگشت رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ بعد از شکست در دیداری دوستانه برابر اتلتیکومادرید، امشب در آخرین مسابقه پیش فصل خود به مصاف رایو وایه کانو رفتند. بی تردید مهمترین نکته این دیدار بازگشت کریستیانو رونالدو، مهاجم باتجربه یونایتد به ترکیب این تیم بود. هنوز تکلیف این بازیکن مشخص نیست و آینده یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در 45 دقیقه نخست اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و یونایتد و رایو وایه کانو با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

جالب اینجاست کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در پایان نیمه اول و به صلاح‌دید اریک تن هاخ تعویض شد و جای خود را به آماد دیالو داد. البته این تصمیم قابل پیش بینی بود و به نظر می‌رسید سرمربی جدید یونایتد قصد ندارد بعد از مدت‌ها غیبت رونالدو، از او برای 90 دقیقه در ترکیب استفاده کند. 

اما جالب اینجاست آماد دیالو در بدو ورود خود در نیمه دوم، در دهانه دروازه و در شش‌قدم صاحب موقعیت گلزنی شده و در نهایت توانست گل اول این دیدار و منچستریونایتد را وارد دروازه حریف اسپانیایی کند. اما در ادامه رایو وایه کانو حملات خود را روی دروازه منچستریونایتد آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 57 این آلوارو گارسیا بود که موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل برتری ثمربخش نبود و در نهایت این بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

1731517
1731520
1731518
1731516

دیدگاه‌ها