کد خبر : 1836229 | 10 مرداد 1401 ساعت 12:29 | 39.2K بازدید | 20 دیدگاه

پرسپولیس یک پلی‌میکر در خط دروازه دارد (عکس)

علیرضا بیرانوند که در این فصل به پرسپوليس بازگشته، در بازی تدارکاتی روز گذشته رضایت کادرفنی را به همراه داشت.

پرسپولیس یک پلی‌میکر در خط دروازه دارد (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، گلر ملی‌پوش پرسپوليس که از انگیزه زیادی برای شروع فصل برخوردار است، در بازی تدارکاتی روز گذشته با یک پاس گل ویژه آمادگی خود را به رخ کشید.

سرخپوشان در روزی که یحیی گل‌محمدی به دلیل کسالت غایب بود، موفق شدند با ۴ گل تیم المپیک را با هدایت مهدی مهدوی‌کیا شکست دهند. نکته جالب توجه این بازی پاس گل علیرضا بیرانوند بود که تمجید مربی دروازه‌بانان و دیگر هم‌تیمی‌هایش را نیز در پی داشت.

بیرانوند که برای دستیابی به جایگاه ثابت تیم ملی در جام‌جهانی قطر بار دیگر به ایران بازگشته تا دومین حضورش در جام‌جهانی را نیز تجربه کند، در فاصله کوتاه تا شروع فصل جدید رقابت‌ها از انگیزه بالایی در جمع سرخپوشان برخوردار است تا هواداران و اعضای تیم نیز به درخشش دوباره او در فصل جدید برای دستیابی به اهداف‌شان بیش از گذشته امیدوار باشند.
یکی دیگر از اتفاقات جالب روز گذشته هم مربوط به جایی بود که بیرانوند پیش از حضور در بازی تدارکاتی پرسپوليس و تیم المپیک، با مشاهده بازی تدارکاتی تیم جوانان و مس شهربابک، اقدام به صدا زدن گلرهای تیم جوانان کرد و شخصا به سمت آنها رفت و عکس یادگاری گرفت. بیرانوند که برای رسیدن به جایگاه فعلی‌اش تلاش زیادی داشته و سختی‌های فراوانی را از پیش‌رو برداشته، برای روحیه دادن به گلرهای تیم جوانان ایران، این حرکت را به نمایش گذاشت و با درخواست گرفتن عکس یادگاری آنها را سورپرایز کرد.

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها