کد خبر : 1836230 | 10 مرداد 1401 ساعت 12:32 | 4.6K بازدید | 5 دیدگاه

افشاریان اعلام کرد:

تدبیر ویژه برای بازگشت داوران مطرح مردودشده!

اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال جلسه ویژه‌ای را درباره داوران مطرح مردود شده در تست های لیگ برتر برگزار خواهند کرد.

تدبیر ویژه برای بازگشت داوران مطرح مردودشده!

به گزارش "ورزش سه"، با انجام تست های آمادگی جسمانی داوران فوتبال برای حضور در لیگ برتر 63 داور و کمک داور رد شدند و بر اساس قوانین حق قضاوت در مسابقات را ندارند. این در شرایطی است که در بین داوران مردود شده چهره های مطرحی هم حضور دارند.

مهدی سیدعلی، اشکان خورشیدی، محمد حسین زاهدی‌فر، روح‌الله شریفی، علی صفایی، علی میرزابیگی و ...  جزو داوران و کمک داوران شاخصی هستند که در تست‌های آمادگی جسمانی رد شده‌اند.

حالا اما تعدد داوران مردود شده در تست های آمادگی جسمانی سبب شده که مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال راهکار باشند. در این خصوص قرار است یک جلسه ویژه میان اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شود تا شاید راه برای بازگشت این داوران باز شود.

1731668

خداداد افشاریان رییس کمیته داوران در مراسم اختتامیه سمینار دانش‌افزایی داوران فوتبال اعلام کرد که طی روزهای آینده جلسه ای با حضور اعضای هیات رییسه فدراسیون و همچنین اعضای کمیته داوران در این باره برگزار شود. او اعلام کرد که عدم حضور بعضی از داوران در لیگ برتر به کیفیت برگزاری بازی‌ها ضربه می‌زند و به همین خاطر قصد دارند زمینه را برای بازگشت برخی از آنها فراهم کنند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می‌دهد و آیا داوران مطرح فوتبال به لیگ برتر برمی‌گردند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

1731669

دیدگاه‌ها