کد خبر : 1836341 | 10 مرداد 1401 ساعت 21:12 | 18.5K بازدید | 4 دیدگاه

ربات خط‌کش و نوآوری‌های بایرن در زمین تمرین جدید

بایرن مونیخ به درخواست یولیان ناگلزمان در حال تجهیز زمین تمرین جدیدی است که قرار است تمرینات مخفی باواریایی‌ها در آن برگزار شود.

ربات خط‌کش و نوآوری‌های بایرن در زمین تمرین جدید

به گزارش "ورزش سه"، به درخواست یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، این باشگاه در حال تجهیز یک زمین تمرین جدید است. زمین تمرینی که روزنامه بیلد از آن به عنوان زمین تمرین مخفی بایرن یاد می‌کند.

1731861

ظاهرا قرار است تمریناتی که به تشخیص ناگلزمان باید پشت درهای بسته انجام شود از این پس در این زمین تمرینی جدید برگزار شود. روزنامه بیلد گزارشی از مراحل تجهیز این زمین تمرین منتشر کرد که نشان می‌دهد بایرنی‌ها با چه دقتی در حال آماده‌سازی آن هستند.

مراحل تجهیز این زمین با برپا کردن حصارها به دور محوطه اصلی آغاز شد. این مجموعه تمرینی جدید در مقر اصلی باشگاه بایرن مونیخ، سِبنِر اشتراسه، قرار دارد. یکی دیگر از تجهیزات جدیدی که در این زمین کار گذاشته شده است، یک صفحه نمایش ویدیویی بزرگ است.

روزنامه بیلد می‌گوید روند ساخت و ساز این پروژه تا پایان ماه آگوست به پایان می‌رسد. مسلما هواداران بایرن از این مجموعه جدید راضی نخواهند بود چرا که از زمین تمرین اصلی نمی‌‌توان فعالیت‌ها در این زمین تمرینی مخفی را مشاهده کرد.

1731863

یکی دیگر از نوآوری‌های بایرن مونیخ استفاده از یک ربات برای ترسیم خطوط روی زمین است. برای اینکه خطهایی مثل خط دروازه، دایره میان زمین و خطهای کناری با حداکثر دقت رسم شود، باشگاه مونیخی از یک ربات ویژه استفاده می‌کند. این دستگاه ابتدا برنامه‌ریزی می‌شود و بعد از آن می‌تواند به درخواست مربی در هر قسمت از زمین که مناسب تشخیص داده شود خطوط بازی را ترسیم کند.

1731864

 

دیدگاه‌ها