کد خبر : 1836354 | 10 مرداد 1401 ساعت 22:51 | 27.5K بازدید | 6 دیدگاه

اشکش: تیمم را بیرون کشیدم چون …

سرمربی استقلال ملاثانی می گوید برای جلوگیری از مصدومیت شاگردانش تیمش را بیرون کشید.

اشکش: تیمم را بیرون کشیدم چون …

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که پیکان و استقلال ملاثانی در مصاف دوستانه به دیدار یکدیگر رفتند ابراهیم اشکش سرمربی تیم آبی پوشان تیمش را در دقیقه ۶۰ از زمین بیرون کشید؛ وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم دنبال اهداف خودشان بودند. تیم پیکان هم زودتر از ما شروع کرده بود. ما هم در دوران بدنسازی بودیم و بچه ها هم از لحاظ فنی کار هایی که می خواستیم را انجام دادند. این بازی خیلی به دردمان خورد.
او در مورد جنجالی که به پا شد و تیمش را از زمین بیرون کشید ادامه داد: بحث داور و بازیکنان دو تیم به سمت و سویی رفت که جنجال به پا شد. چون هر دو تیم چند روز دیگر بازی دارند احساس کردم اگر تیم را بیرون بکشم بهتر است چون از مصدومت بازیکنان جلوگیری می کند. دو تیم به این توافق رسیدند که بازی به اتمام برسد. بین دو سه بازیکن هم کنش و واکنش به وجود آمد و صلاح بر این بود که ادامه ندهیم.
وی در خصوص عصبانی شدن داور از او و شاگردانش عنوان کرد: به نظر من رفتار داور در برخی صحنه ها باعث عصبانیت هر دو تیم شد. یک بازیکن حریف و دو بازیکن ما را در یک نیمه اخراج کرد! داور هم انسان است و اشتباه می کند.

دیدگاه‌ها