کد خبر : 1836358 | 10 مرداد 1401 ساعت 23:40 | 33.3K بازدید | 19 دیدگاه

زوج شجاع و کنعانی جواب داد؛

الاهلی با ایرانی‌ها گل نخورد و بُرد

دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی در جریان برتری این تیم مقابل ام‌صلال ۹۰ دقیقه بازی کردند.

الاهلی با ایرانی‌ها گل نخورد و بُرد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی در حالی که برای نخستین بار محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل ام‌صلال قرار گرفت.

الاهلی که برخلاف سال گذشته به جای یک مدافع، دو بازیکن ایرانی در خط دفاعی خود دارد، در یک مسابقه که حملات زیادی روی دروازه‌اش به وجود آمد، توانست کلین‌شیت کند و در کنار نمایش مطمئن کنعانی و شجاع، به سه امتیاز در شروع کارش در فصل جدید دست پیدا کند.

1731886

یاران شجاع و کنعانی در دیدار اول خود در فصل جدید لیگ ستارگان قطر موفق شدند با تک‌گل يزن النعيمات که در دقیقه ۸۲ به ثمر رسید، به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل ام‌صلال دست پیدا کنند.

الاهلی در شرایطی توانست به این برد برسد که ۲۵ حمله روی دروازه این تیم به‌وجود آمد که ۸ توپ به چارچوب این تیم رسید و در کنار ۹ شوت مهاجمان ام‌صلال به اوت، ۸ موقعیت هم دفع شد تا نقش مدافعان ایرانی در این پیروزی پُررنگ باشد.

کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده در این مسابقه حضور کامل در ترکیب الاهلی مقابل ام‌صلال داشتند که در این بین، کنعانی در دقیقه ۵۷ یک اخطار هم گرفت.

دیدگاه‌ها