کد خبر : 1836368 | 11 مرداد 1401 ساعت 08:59 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

محرمی آماده تقابل اروپایی در بلغارستان (عکس)

مدافع ایرانی دینامو زاگرب در آخرین تمرین تیمش قبل از دیدار با لودوگورتس حضور داشت.

محرمی آماده تقابل اروپایی در بلغارستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال دینامو زاگرب که در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا و در حضور صادق محرمی موفق به کسب پیروزی برابر اسکوپیه مقدونیه شمالی شده بود، امشب (سه‌شنبه) باید در دور سوم این رقابت‌ها به مصاف لودوگورتس بلغارستان برود.

دینامو زاگرب که سه مسابقه ابتدایی خود در فصل جدید لیگ یک کرواسی را با پیروزی پشت سر گذاشته، از ساعت ۲۲:۱۵ سه‌شنبه شب در ورزشگاه هووِفارما مهمان لودوگورتس بلغارستان است. صادق محرمی امیدوار است برای دومین بازی پیاپی در ترکیب تیمش قرار بگیرد و مدافع راست دینامو باشد.

یاران محرمی در مرحله اخیر پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا یک تساوی و یک برد مقابل اسکوپیه مقدونیه شمالی داشتند و حالا در دو دیدار رفت و برگشت دور سوم این مسابقات کار سخت‌تری برابر لودوگورتس بلغارستان خواهند داشت ولی به دنبال موفقیت و رسیدن به مرحله گروهی چمپیونز لیگ هستند.

1731910

آخرین تمرین تیم فوتبال دینامو زاگرب کرواسی قبل از دیدار رفت مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل لودوگورتس بلغارستان در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزار شد که صادق محرمی نیز در کنار سایر هم‌تیمی‌هایش به تمرین پرداخت.

صادق محرمی از ابتدای فصل جدید لیگ یک کرواسی دو حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و یکبار هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان نیز یکبار در ترکیب قرار گرفته و یک مرتبه نیز حضور تعویضی را تجربه کرده است.

دیدگاه‌ها