کد خبر : 1836405 | 11 مرداد 1401 ساعت 11:32 | 42.6K بازدید | 18 دیدگاه

ساپینتو در حال سند زدن کمپ استقلال (عکس)

باید اذعان کرد، صرف نظر از اینکه ریکاردو ساپینتو، چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت؛ او یک مربی پرشور است. مربی‌ای که لحظه‌ای آرام و قرار ندارد.

ساپینتو در حال سند زدن کمپ استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از اینکه گفت یک مربی جاه‌طلب است و ذهن برنده دارد به تازگی هم گفته با هیجان به دنیا آمده است و هیجان را دوست دارد. از هم اکنون می توان پیش بینی کرد او نقشه قهرمانی دوباره با آبی ها را کشیده است. این در تمرینات تیم استقلال هم پیداست.

تمرین استقلال این روزها پشت درهای بسته و در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود اما بازیکنان می توانند شهادت بدهند که ساپینتو در تمرین از همه فعال‌تر است و همه چیز را زیر نظر دارد. او حتی در زمان‌هایی که بچه ها مشغول نفس گیری هستند به میان بازیکنان می رود تا با کری خوانی خستگی تمرین را از تن بچه ها بیرون بیاورد و آنها را برای یک رقابت پرشور آماده کند. رقابتی که 21 مرداد با بازی با سپاهان آغاز می شود. مسابقه‌ای که ریکاردو از آن به عنوان یک جنگ یاد می‌کند.

ساپینتو در حال سند زدن کمپ استقلال به نام خود است. او در این کمپ روزانه ساعت ها در کنار همه استقلالی ها زحمت می کشد چرا که به خوبی می داند در فوتبال تکرار قهرمانی سخت‌تر از قهرمان شدن است. او می خواهد حاصل این تلاش، جام قهرمانی در استادیوم آزادی باشد و کار او بدون شک نسبت به دیگر مربیان خارجی در لیگ برتر و حتی مربیان ایرانی سخت‌تر است به این خاطر که او تیم قهرمان را تحویل گرفته است.

1731979
1731980
1731982
1731983

دیدگاه‌ها