کد خبر : 1836420 | 11 مرداد 1401 ساعت 12:29 | 17.4K بازدید | 6 دیدگاه

فیرمینو: هرگز رفتار هواداران را فراموش نمی‌کنم

روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، مدعی شد رفتار هواداران این باشگاه در پایان فصل گذشته همیشه در ذهنش خواهد ماند.

فیرمینو: هرگز رفتار هواداران را فراموش نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در پایان فصل گذشته و در عرض یک هفته شانس قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را به منچسترسیتی و رئال مادرید واگذار کرد و فرصت فتح چهارگانه را از دست داد. اما هواداران این باشگاه دو روز بعد از شکست در فینال اروپا، برای تمجید از ستاره های لیورپول رژه قهرمانی در شهر برپا کردند و این رفتار مورد ستایش روبرتو فیرمینو قرار گرفته است.

1728178

روبرتو فیرمینو گفت: "رژه افتخار هواداران خیلی به من کمک کرد. به شخصه بعد از باخت در یک فینال دیگر واقعا اذیت شده بودم و دیدن چنین استقبالی از سوی هواداران برای جشن گرفتن، احساسی باورنکردنی بود. البته ما فاتح دو عنوان شده بودیم و البته که این دستاورد ارزش جشن گرفتن را دارد. من همیشه به خاطر این هواداران، تلاش آنها و حمایت دائمی از باشگاه خدا را شکر می کنم و این یک تجربه باورنکردنی برای ما بود. این رژه به ما انگیزه داد و تیم را در راه آماده سازی برای فصل آینده تقویت کرد. البته ما در گذشته یک رژه را هنگام قهرمانی در لیگ قهرمانان تجربه کرده بودیم و آن روز بی نظیر بود.

اما هواداران یک بار دیگر نشان دادند که چقدر به این باشگاه و ما علاقه دارند و همیشه از تیم حمایت می کنند تا بهترین عملکرد را ارائه دهیم. آن روز، لحظه باورنکردنی و مهم دیگری در داستان زندگی من بود که برای همیشه به یاد خواهم داشت.  من بابت اتفاقات فصل گذشته احساس غرور می کنم. نمی خواهم ارزش دستیابی به این دو عنوان را کم کنم، اما ما مدعی قهرمانی هر چهار جام بودیم و شرایط متاسفانه اینطور پیش رفت."

دیدگاه‌ها