کد خبر : 1836449 | 11 مرداد 1401 ساعت 13:39 | 29.7K بازدید | 8 دیدگاه

پس از هالند؛ سیتی به دنبال ستاره دیگری از دورتموند

منچسترسیتی در حال بررسی شرایط جذب رافائل گِریرو، مدافع بروسیا دورتموند، است.

پس از هالند؛ سیتی به دنبال ستاره دیگری از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد در پنجره نقل و انتقالاتی امسال یکی از جذاب‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال را از دورتموند به خدمت بگیرد. 
هالند با پرداخت مبلغی که به عنوان بند فسخ در قراردادش گنجانده شده بود به سیتی پیوست اما به نظر می‌رسد که پپ گواردیولا قصد دارد یکی دیگر از ستاره‌های این تیم را نیز به ورزشگاه اتحاد منتقل کند. 
سرمربی سیتی به صورت جدی به دنبال جذب یک مدافع چپ است و گزینه اصلی او مارک کوکوریا از برایتون است اما قیمت این بازیکن حتی برای باشگاه متمولی مانند سیتی هم بسیار بالا است. 
پس از این که آخرین پیشنهاد 48 میلیون یورویی آنها برای این مدافع اسپانیایی هم از سوی مدیران برایتون رد شد، حالا گواردیولا و مدیران سیتی به دنبال گزینه جایگزین هستند و به نظر می‌رسد که توجه آنها به گِریرو جلب شده است. 
روزنامه آلمانی بیلد مدعی شده که استعدادیاب‌های سیتی از مدتی قبل این بازیکن 28 ساله را زیر نظر داشته‌اند و بازی‌های او را در طول این مدت به دقت بررسی کرده‌اند. 
قرارداد گِریرو با دورتموند در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد اما با این حال، مدیران این باشگاه آلمانی حاضر نیستند به راحتی اجازه جدایی او را صادر کنند و حداقل 20 میلیون یورو برای این انتقال می‌خواهند که از نظر مدیران سیتی مبلغ زیادی است. 
شاید گواردیولا در نهایت به این نتیجه برسد که باید فصل را بدون جذب یک مدافع چپ جدید آغاز کند و به نظر می‌رسد که او خودش را برای چنین اتفاقی به خوبی آماده کرده است.

دیدگاه‌ها