کد خبر : 1836521 | 11 مرداد 1401 ساعت 20:23 | 9.7K بازدید | 3 دیدگاه

به درخواست کونته؛ تلاش دوباره تاتنهام برای جذب زانیولو

تاتنهام از تلاش برای جذب نیکولو زانیولو‌، هافبک هجومی ایتالیایی، دست برنداشته و مذاکرات این باشگاه با آاس رم ادامه دارد.

به درخواست کونته؛ تلاش دوباره تاتنهام برای جذب زانیولو

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، علاقه زیادی به نیکولو زانیولو، هافبک تهاجمی هموطنش دارد و به اصرار او تلاشهای تاتنهام برای جذب این ستاره ملی‌پوش فوتبال ایتالیا ادامه دارد.

1732179

تاتنهام در تابستان امسال تا کنون شش خرید جدید انجام داده اما تیم انگلیسی که مصمم است فصل آینده علاوه بر درخشش در لیگ برتر عملکردی خوب در لیگ قهرمانان داشته باشد به دنبال تقویت هر چه بیشتر و جذب ستاره‌هایی دیگر است.

از هفته‌های گذشته مشخص شده بود که تاتنهام برای جذب نیکولو زانیولو تلاش می‌کند. اما رم تمایلی به از دست دادن او نداشت و به ستاره ایتالیایی گفته بود در ماه‌های آتی قراردادش را تمدید خواهد کرد. رسانه‌های انگلیسی امروز ادعا کردند تاتنهام به درخواست کونته از تلاش برای جذب زانیولو دست برنداشته است؛ با اینکه می‌داند برای خرید او دست‌کم باید 50 میلیون یورو به رم بپردازد.

1732180

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، در روزهای اخیر مذاکرات جدیدی با تیاگو پینتو، همتای خود در جالوروسی داشت. اصلی‌ترین موضوع این مذاکرات انتقال زانیولو به تیم انگلیسی بود. تاتنهام و رم چند روز پیش یک بازی دوستانه انجام دادند که با پیروزی 1-0 شاگردان مورینیو به پایان رسید. نیوکولو زانیولو در این بازی با پیراهن رم بازی کرد.

دیدگاه‌ها