کد خبر : 1836587 | 12 مرداد 1401 ساعت 12:28 | 34.3K بازدید | 13 دیدگاه

با جدایی واینالدوم؛ ستاره پرتغالی راهی PSG می‌شود

مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند بار دیگر به کورس رقابت برای جذب رناتو سانچز، ستاره لیل، برگردند.

با جدایی واینالدوم؛ ستاره پرتغالی راهی PSG می‌شود

به گزارش"ورزش سه"، مدیران پاری سن ژرمن از مدت‌ها قبل شرایط سانچز را زیر نظر داشتند و پیش از این نیز مذاکراتی را برای انتقال او به پاری سن ژرمن انجام داده بودند. 
با این حال بعضی از رسانه‌های فرانسوی و ایتالیایی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که تعلل مدیران پی اس جی در پیش‌برد مذاکرات و امضای قرارداد با این بازیکن باعث شده است که او از پیوستن به این تیم ناامید شود و به پوشیدن پیراهن میلان فکر کند. 
اما به نظر می‌رسد که شرایط بار دیگر به سود پی اس جی تغییر کرده است. مدیران این باشگاه برای انتقال جورجینیو واینالدوم به رم به توافق رسیدند و او به زودی پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد تا به این ترتیب، فضای برای جذب سانچز مهیا شود. 

1428066

روزنامه فرانسوی اکیپ با تایید این خبر مدعی شده است که سانچز پیش از این بر سر مسائل شخصی با پی اس جی به توافق رسیده است و حالا در یک قدمی پیوستن به این باشگاه قرار دارد. 
آنها امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را با قراردادی قرضی و با بند خرید اجباری در پایان فصل آینده به خدمت بگیرند اما لیل حاضر به پذیرش این پیشنهاد نشد و اعلام کرد که تنها راه جذب سانچز خرید او در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. 
این هافبک پرتغالی در سال 2019 با قراردادی چهارساله به ارزش 25 میلیون یورو به لیل پیوست و این باشگاه امیدوار است که بتواند هزینه صورت گرفته برای او را با انتقالش به پی اس جی جبران کند.

دیدگاه‌ها