کد خبر : 1836600 | 12 مرداد 1401 ساعت 13:45 | 64.2K بازدید | 50 دیدگاه

لوییس ساها:

رونالدو خودخواه است و فقط به خودش فکر می‌کند

لوییس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، از رفتارهای کریستیانو رونالدو در هفته‌های اخیر انتقاد کرد.

رونالدو خودخواه است و فقط به خودش فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در آستانه شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و می‌خواهد اولدترافورد را ترک کند. 
این بازیکن پرتغالی در تور پیش فصل شیاطین سرخ در تایلند و استرالیا نیز حاضر نشد تا شرایط بیش از پیش پیچیده شود. با این حال مدیران یونایتد تاکید داشتند که تصمیمی برای فروش او ندارند. 
با این حال او هفته گذشته به تمرینات این تیم برگشت و روز یکشنبه در بازی دوستانه برابر رایو وایه‌کانو در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت اما اریک تن‌هاخ او را بین دو نیمه بیرون کشید، اتفاقی که ظاهرا چندان به مذاق او خوش نیامد و تصمیم گرفت پیش از سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کند. 

1731808


ساها در گفتگو با اسکای بت از رفتار این بازیکن انتقاد کرد و اظهار داشت:« این که کسی بخواهد باشگاهی به این بزرگی با رویاهای او سازگار و هم‌قدم شود کمی غیر واقع‌گرایانه است. متاسفم اما باید بگویم ممکن بود سال گذشته جادویی رخ می‌داد، همه چیز خوب پیش می‌رفت و آنها قهرمان لیگ قهرمانان می‌شدند و او می‌گفت که می‌خواهد بماند چون در این موفقیت نقش داشته است. این که حضور او همه چیز را تغییر دهد ادعایی غیر واقعی است.»
این مهاجم سابق یونایتد با اشاره به شرایط رونالدو در چند سال اخیر اضافه کرد:« نباید فراموش کنیم که او در چند سال اخیر در یوونتوس حضور داشت و آنها هم فاتح لیگ قهرمانان نشدند. من کریستیانو نیستم اما به عنوان کسی که ادعای هواداری یونایتد را دارد، این موضوع را به طور کامل نشان نداده است. او فقط به خودش فکر می‌کند. او در زمین بازیکنی فوق العاده است اما این رفتارها از روی خودخواهی است.»

دیدگاه‌ها