کد خبر : 1836704 | 13 مرداد 1401 ساعت 11:05 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

دادگاهی شدن دزدان خانه ستاره پی‌اس‌‎جی

چهار نفر از پنج مظنون به سرقت از خانه مارکینیوش، مدافع پاری‌سن ژرمن، در مارس 2021، به‌زودی دادگاهی خواهند شد.

دادگاهی شدن دزدان خانه ستاره پی‌اس‌‎جی

به گزارش "ورزش سه"، مارس سال گذشته بود که در زمان برگزاری دیدار پاری‌سن ژرمن مقابل نانت که مارکینیوش هم در آن حضور داشت، از خانه او دزدی شد.
براساس گزارش‌ها، مظنونین بعد از ضرب و جرح خانواده مارکینیوش، مبلغ 1500 یورو نقد و دو کیف دستی گران‌قیمت را به سرقت بردند. گفته می شود دزدان مارکوس بارروس کوره‌آ، پدر مارکینیوش را از ناحیه صورت، سینه و دنده‌ها مجروح کردند. آنها همچنین خواهران نوجوان مارکینیوش که 16 و 14 سال دارند؛ تهدید کردند و از آنها خواستند تا همه جای خانه را به آنها نشان بدهند.

1657379

این 5 مظنون که بین 17 تا 29 سال دارند، مدت کوتاهی بعد از سرقت دستگیر شدند.
اکنون رسانه‌های فرانسوی خبر دادند که 4 نفر از آنها به‌زودی دادگاهی خواهند شد. نفر پنجم از اتهاماتش تبرئه و آزاد شده است.
مارکینیوش در ماه‌های اخیر از اظهارنظر در مورد این اتفاق خودداری کرد و تنها در اینستاگرامش نوشت:" هیچ کسی آسیب ندید و همه خوب هستند. بیشتر ترسیدند تا اینکه صدمه ببینند."
علاوه‌بر مارکینیوش، آنخل دی ماریا، هافبک سابق پی‌اس‌جی هم سال گذشته با مشکل مشابهی روبه‌رو شد و در حالی‌که برای تیمش بازی می‌کرد، مطلع شد که خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته است؛ به همین دلیل مائوریسیو پوچتینو او را از بازی تعویض کرد و او اشک‌ریزان ورزشگاه را ترک کرد.
 

دیدگاه‌ها