کد خبر : 1836728 | 13 مرداد 1401 ساعت 12:25 | 18.9K بازدید | 4 دیدگاه

ایوان پریشیچ:

برای این انتقال با مودریچ مشورت کردم

ایوان پریشیچ، وینگر جدید تاتنهام فاش کرد برای انتقال به این تیم با لوکا مودریچ مشورت کرده است.

برای این انتقال با مودریچ مشورت کردم

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک‌دهه قبل بود که لوکا مودریچ روزهای درخشانی را در تاتنهام سپری کرد و به صلاح‌دید ژوزه مورینیو راهی رئال مادرید شد تا به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شود. حالا در فصل تابستان امسال، هموطن او یعنی ایوان پریشیچ لباس اسپرز را به تن کرده و این ستاره کروات در مصاحبه‌ای از روند انتقال خود به لیگ برتر و البته مشورت با لوکا مودریچ برای این تصمیم، صحبت کرده است.

1732479

ایوان پریشیچ گفت: "ابتدا با سرمربی تاتنهام صحبت کردم و در ادامه با لوکا تماس گرفتم. من به مودریچ گفتم که ممکن است راهی باشگاه سابقش شوم و او خیلی مثبت در مورد تاتنهام حرف زد. البته در ورزشگاه قدیمی این تیم بازی و در گذشته در کمپ قبلی اسپرز تمرین کرده، اما شرایط در کمپ جدید بسیار بهتر و کاملا مدرن‌تر نسبت به گذشته است. من می‌خواهم همان شماره 14 متعلق به مودریچ را بپوشم. من از او در این‌رابطه اجازه گرفتم و البته پاسخ لوکا نیز مثبت بود.

فکر می‌کنم اولین تماس بین من و باشگاه تاتنهام در ماه مارس برقرار شد. وقتی آنها مقابل آرسنال پیروز شدند و دیگر به نظر می‌رسید آنها به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهند کرد، در ماه آوریل باز با یکدیگر مذاکرده کردیم. همیشه دوست داشتم در لیگ قهرمانان بازی کنم و آرزوی من این بود روزی در لیگ برتر به میدان بروم. وقتی تاتنهام موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شد، با روند سریع‌تری با هم صحبت کردیم و معامله در دو روز و به‌راحتی نهایی شد."

دیدگاه‌ها