کد خبر : 1836775 | 13 مرداد 1401 ساعت 16:15 | 47.6K بازدید | 54 دیدگاه

او دیگر بازیکن سابق نیست

تن‌هاخ و بازیکنان منچستر رونالدو را نمی‌خواهند

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول معتقد است که رونالدو دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد.

تن‌هاخ و بازیکنان منچستر رونالدو را نمی‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو شرایط خوبی در منچستریونایتد ندارد و به دنبال جدایی است. او پس از غیبت در تور پیش فصل یونایتد، هفته گذشته به تمرینات برگشت و در بازی دوستانه مقابل رایو وایه‌کانو هم یک نیمه بازی کرد. رونالدو اما نیمه دوم ترجیح داد ورزشگاه را ترک کند که این باعث عصبانیت اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد شد. او دیروز در مصاحبه خود از این رفتار رونالدو انتقاد کرد و گفت که هیچکس نباید قبل از اتمام بازی، ورزشگاه را ترک کند.

1732214

فوق ستاره پرتغالی قصد دارد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حاضر است ولی هنوز هیچ پیشنهادی برای او نرسیده و آینده اش در ابهام است.

1559746

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، در مورد شرایط رونالدو گفت:« من سال گذشته هم گفتم که بازگشت رونالدو به منچستریونایتد منطقی نیست. پیوستن رونالدو به یونایتد همیشه از نظر من عجیب بود و می دانستم به وضعیت فعلی دچار می شود. رونالدو فصل قبل خوب کار کرد و گل های زیادی هم برای یونایتد زد ولی او باید قبول کند که دیگر توانایی های گذشته را ندارد. همچنین تعجب کردم که او قراردادی دو ساله با یونایتد امضا کرد.»

1731809

کاراگر ادامه داد:« رونالدو هرگز نشستن روی نیمکت ذخیره ها را قبول نمی کند ولی هیچ فوتبالیستی نمی تواند با زمان مبارزه کند. او به زودی 38 ساله خواهد شد و دیگر رونالدوی سابق نیست. رونالدو همچنان یک گلزن بزرگ است ولی بعید می دانم با رفتارهای اخیر، اریک تن‌هاخ دیگر تمایلی برای حفظ او داشته باشد. متاسفم ولی رونالدو بین بازیکنان منچستر نیز محبوبیت گذشته را ندارد. مشکل بزرگ رونالدو اینجاست که هیچ تیمی هم او را نمی خواهد.»

دیدگاه‌ها