کد خبر : 1836781 | 13 مرداد 1401 ساعت 17:40 | 36.8K بازدید | 26 دیدگاه

آخرین خارجی سپاهان تا ۲۴ ساعت بعد در ایران

با اعلام سرپرست تیم سپاهان تکلیف سهمیه خارجی باقی‌مانده این تیم تا ۲۴ ساعت آینده مشخص خواهد شد.

آخرین خارجی سپاهان تا ۲۴ ساعت بعد در ایران

به گزارش ورزش سه، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در حاشیه نشست آموزشی سازمان لیگ برای مدیران باشگاه‌ ها عنوان کرد: جلسه خوبی بود برای اولین بار طی این چندسالی که من در خدمت سپاهان هستم جلسه‌ای با حضور مسئولین مسابقات برگزار شد. بحث کردیم و نقطه نظرات خودمان را گفتیم. امیدوارم با توجه به جلسه‌ای که برگزار شد، امسال لیگ خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در جلسه گفت: بحث مربوط به جریمه بازیکنان، مسابقات و بیشتر احترام به داور بود و همچنین جرایم را اعلام کردند.

فتاحی در واکنش به اینکه قرار است امسال برخورد سفت و سختی با اعتراض های نیمکت ها شود گفت: ما که خداراشکر در دو سال با حضور آقای نویدکیا چنین اتفاقی نداشتیم و الان هم قول می‌دهم با حضور آقای مورایس این اتفاق رخ نمی‌دهد و مثل سال قبل‌ نیمکت آرامی خواهیم داشت. انشاالله بقیه تیم ها هم رعایت کنند.

سرپرست سپاهان درباره شرایط سپاهان توضیح داد: اردوی خیلی خوبی در‌ ترکیه داشتیم و سه بازی دوستانه در آنجا انجام دادیم که یکی با تیم های لیگ برتر ترکیه بود. فردا آخرین بازی تدارکاتی‌مان را با تیم خوشه طلایی انجام می‌دهیم.

1725500

وی در مورد شایعه سفر به عراق گفت: بحث عراق اصلا درست نیست. دعوتنامه ای بود ولی قرار شد اگر امکانش باشد در نیم فصل انجام شود. ما بعد از بازی روز جمعه برای بازی با استقلال آماده می‌شویم.

فتاحی درباره نامه ای که در مورد حقوق ساکت منتشر شد عنوان کرد: من سرپرست تیم فوتبال هستم و این مسائل به من مربوط نیست.

او سپس در خصوص حواشی پیرامون فرناندز گفت: در آن مورد هم باشگاه تکذیبیه داد.

فتاحی در پاسخ به اینکه از  فضای نقل و انتقالات رضایت داشت یا خیر گفت: کلیه بحث های نقل و انتقالاتی سپاهان با نظر شخص سرمربی تیم فوتبال انجام شد و تمام بازیکنان چه ایرانی و چه خارجی با نظر شخص آقای مورایس جذب سپاهان شدند.

وی درباره عدم برگزاری جلسه معارفه برای مورایس گفت: قرار است باشگاه در هفته آینده برای این کار برنامه‌ریزی کند.

سرپرست سپاهان در واکنش به این پیش‌بینی که این تیم فصل آینده هجومی خواهد بود گفت: سپاهان همیشه هجومی بوده و در چند سال اخیر هم این مسئله مشخص بوده است. ما راه خودمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم همیشه بهترین بازی را ارائه بدهیم تا هواداران راضی باشند. آرزو می‌کنم که این اتفاق امسال رخ بدهد.

وی در پایان درباره زمان پایان کار سپاهان در نقل و انتقالات گفت: تا روز آخر نقل و انتقالات امکان دارد که تیم ها جابجایی داشته باشند. ما یک سهمیه خارجی داریم و فکر می‌کنم تا ۲۴ ساعت آینده اعلام شود.

دیدگاه‌ها