کد خبر : 1836844 | 14 مرداد 1401 ساعت 10:12 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

خبر غافلگیرکننده راننده فرمول یک

راننده پرسابقه فرمول یک با خبر غافلگیرکننده خود باعث شوک به اهالی این رشته شد.

خبر غافلگیرکننده راننده فرمول یک

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، سباستین فتل راننده فرمول یک در خبری غافلگیرکننده از دوران بازنشستگی خود در پایان فصل 2022 خبر داد. این راننده 35 ساله اعلام کرد پس از بازنشستگی می‌تواند در نقش دیگری در فرمول یک کارش را ادامه دهد برهمین اساس استفانو دومنیکالی مدیرعامل فرمول یک اعلام کرده است می‌تواند پس از بازنشستگی سباستین فتل در پایان فصل 2022، نقش جدیدی را به او پیشنهاد کند. وی در جریان برگزاری گرندپریکس مجارستان اعتراف کرد از خبر بازنشستگی فتل شوکه شده است.

رئیس سابق فراری در این خصوص توضیح داد: من این خبر را در اخبار خواندم. حالا من با سباستین صحبت خواهم کرد. سباستین همیشه با فرمول یک همراه خواهد بود و البته ما می‌خواهیم این ارتباط در آینده نزدیک باقی بماند.

وی تاکید کرد که از حضور فتل در سیستم فرمول یک استقبال می‌کند با این حال باتوجه به اینکه ممکن است قهرمان 4 دوره جهان بخواهد هر نقشی را قبول کند بعید به نظر می‌رسد چرا که ممکن است فتل با پایان فصل بخواهد مدتی را در کنار خانواده‌اش بگذراند.

فتل راننده استون مارتین و سابق فراری قصد دارد زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند و به دنبال علایق خود به دور از این ورزش که شامل فعالیت‌های زیست محیطی است، باشد. پس از 15 سال کار حرفه ای بسیاری از کارشناسان به فتل توصیه کرده‌اند که هرگونه حضور در فرمول یک را به حداقل ممکن برساند.

دیدگاه‌ها