کد خبر : 1836902 | 14 مرداد 1401 ساعت 16:24 | 30.6K بازدید | 23 دیدگاه

رسمی؛ مارک کوکوریا به چلسی پیوست

بر اساس اعلام رسمی باشگاه چلسی، مارک کوکوریا، دفاع چپ سابق برایتون، با امضای قراردادی شش ساله به این باشگاه پیوست.

رسمی؛ مارک کوکوریا به چلسی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای در وبسایت خود از رسمی شدن انتقال مارک کوکوریا، مدافع اسپانیایی، به این باشگاه خبر داد. او یک هفته بعد از جشن تولد 24سالگی‌اش با امضای قراردادی شش ساله راهی استمفوردبریج شد.

کوکوریا فصل گذشته اولین فصل حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرد. او در این فصل 38 بازی برای برایتون انجام داد و موفق شد یک گل به ثمر برساند. مدافع اسپانیایی برای برایتون در چندین پست دفاعی از جمله فول‌بک، وینگ‌بک و دفاع وسط بازی کرد و توسط هم‌تیمی‌هایش و هواداران برایتون به عنوان بهترین بازیکن فصل تیم انتخاب شد.

1732734

مدافع اسپانیایی بعد از رسمی شدن انتقالش به چلسی، در اولین صحبت‌هایش خطاب به هواداران این تیم گفت:" خیلی خوشحالم. پیوستن به یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا برایم فرصت بزرگی است. برای کمک به چلسی سخت تلاش خواهم کرد تا بتوانم برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم".

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، هم درباره کوکوریا گفت:" مارک مدافعی است که ثابت کرده کیفیت لازم برای بازی در لیگ برتر را دارد. او تیم ما را در آستانه فصل جدید قوی‌تر می‌کند. ما چه در درون و چه بیرون از زمین همکاری خواهیم داشت و از اینکه مارک بخشی از حال و آینده باشگاه چلسی شده است خوشحالیم".

دیدگاه‌ها