کد خبر : 1836922 | 14 مرداد 1401 ساعت 19:13 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

خبری از تغییر نیست؛

رسمی؛ قرارداد سرمربی نیوکاسل تمدید شد

باشگاه نیوکاسل قرارداد ادی هاو، سرمربی ۴۴ ساله و انگلیسی خود را به صورت بلند مدت تمدید کرد.

رسمی؛ قرارداد سرمربی نیوکاسل تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، ادی هاو در نوامبر سال 2021 و مدت کوتاهی پس از تصاحب باشگاه توسط گروه سرمایه گذاری عربستانی، هدایت نیوکاسل را بر عهده گرفت. این باشگاه در زمان ورود ادی هاو به دنبال اولین پیروزی فصل خود در لیگ برتر بود، اما در ادامه شرایط تغییر کرد و نیوکاسل فصل را با رده یازدهم به اتمام رساند. روند شکست ناپذیری نیوکاسل در فوریه 2022 باعث شد که ادی هاو به عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شود و برای چهارمین بار در دوران حرفه ای خود این جایزه را به دست آورد. حالا قرارداد ادی هاو برای بلندمدت تمدید شده و باشگاه نیوکاسل قصد دارد پروژه خود را با او ادامه دهد.

1732766

ادی هاو بعد از تمدید قرارداد گفت: "احساس فوق العاده ای است که آینده ام در این باشگاه فوق العاده رقم می خورد. بسیار مفتخرم که سرمربی نیوکاسل هستم و از هر لحظه حضور در اینجا لذت برده ام. می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از کادر فنی، بازیکنان، باشگاه و هواداران تشکر کنم، زیرا آنها نیوکاسل را به تیمی بسیار ویژه تبدیل می کنند. همچنین می‌خواهم از مالکان باشگاه و دن اشورث تشکر کنم. ما هنوز در آغاز سفر خود هستیم، اما این مقطع خوبی برای کار در نیوکاسل است و من در مورد آینده بسیار هیجان‌زده هستم."

دن اشورث، مدیر ورزشی نیوکاسل نیز گفت: "خوشحالم که ادی هاو برای بلندمدت به نیوکاسل تعهد داده است. او یک رهبر فوق العاده و با استعداد بوده و تاثیر زیادی در عملکرد تیم داشته است. در مدت زمان کوتاهی متوجه شدم ادی هاو او چقدر پرتلاش، دقیق و سخت کوش است. تمدید قرارداد با او یک خبر عالی برای باشگاه است و من مشتاقانه منتظر همکاری با ادی هاو و کادر فنی در این سفر هیجان انگیز هستم."

دیدگاه‌ها