کد خبر : 1836927 | 14 مرداد 1401 ساعت 20:08 | 17.9K بازدید | 7 دیدگاه

متئو آلمانی:

بارسلونا در آستانه جذب آسپیلیکوئتا بود

متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، مدعی شد این باشگاه فاصله ای تا جذب سزار آسپیلیکوئتا نداشته است.

بارسلونا در آستانه جذب آسپیلیکوئتا بود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سزار آسپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی و کاپیتان چلسی، در پایان فصل گذشته با این تیم به اتمام رسید و اخبار حاکی از آن بود که این بازیکن در فصل بعد در ترکیب بارسلونا بازی خواهد کرد. اما پس از ماه ها مذاکره مستقیم با بارسا، در پایان نظر این بازیکن عوض شد و آسپیلیکوئتا روز گذشته تصمیم گرفت تا قرارداد جدیدی با چلسی امضا کند. این اتفاق در حالی رخ داد که این مدافع باتجربه با کاتالان ها از نظر شخصی به توافق رسیده و قرار بود قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کند. حالا متئو آلمانی ضمن تایید این شایعات مدعی شد بارسلونا در ادامه پنجره تابستانی برای جذب بازیکنان دیگری اقدام خواهد کرد.

1732625

متئو آلمانی گفت: "ما همیشه در بازار نقل و انتقالات حضور داریم و شرایط را بررسی می کنیم. نمی توان کتمان کرد که ما به سزار آسپیلیکوئتا علاقمند بودیم، اما این بازیکن در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد با چلسی گرفت و ما برای او بهترین ها را آرزو می کنیم.

آسپلیکوئتا در شرایط سختی قرار داشت، اما در نهایت چنین تصمیمی گرفت. ما با خود او بر سر شرایط شخصی به توافق رسیده بودیم، اما چلسی به هیچ عنوان نمی‌خواست این بازیکن را بفروشد. حالا ما گزینه های دیگری برای تقویت ترکیب خود داریم، اما فعلا من نمی توانم اسم بازیکن خاصی را ذکر کنم."

دیدگاه‌ها