کد خبر : 1837100 | 15 مرداد 1401 ساعت 21:39 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

کونته: این نمایش حاصل هفت ماه تلاش بود

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیاییِ تاتنهام، از شروع درخشان تیمش در لیگ برتر و پیروزی پرگل مقابل ساوتهمپتون رضایت دارد.

کونته: این نمایش حاصل هفت ماه تلاش بود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در شرایطی با نتیجه 1-4 از سد ساوتهمپتون گذشت که در دقایق ابتدایی دروازه خود را باز شده دیده بود. اما در ادامه ستاره‌های اسپرز نمایشی درخشان ارائه داده و چهار بار دروازه حریف را باز کردند. آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام نیز از نمایش تیمش لذت برده و این عملکرد را حاصل تلاش بازیکنان بعد از هفت ماه می‌داند.

آنتونیو کونته گفت: "واقعا شروع خوبی از سوی تاتنهام بود. مهم است که پس از عقب افتادن، چنین واکنشی را از خود نشان دهیم. تماشای این برخورد از سوی تیم واقعا برایم مهم بود. ما واقعا آرامش خود را حفظ کردیم و به آنچه در این هفته برایش تلاش کرده بودیم، ایمان داشتیم. مهمترین موضوع روش کسب این سه امتیاز و ارائه فوتبالی واقعا خوب، چه هنگام مالکیت توپ و چه هنگام از دست دادن آن بود.

1733057

ما تلاش می‌کنیم تا دانش فوتبالی خود را در زمین پیاده کنیم؛ امروز تیمی را دیدیم که هفت ماه برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده است. در این بازی نیاز داشتیم فوتبالی پرانرژی و این‌گونه مدرن را ارائه دهیم. شما به کیفیت و همچنین قدرت، انرژی بالا و استقامت نیاز دارید، زیرا بازی کردن در این لیگ بسیار دشوار بوده و شرایط در لیگ برتر با کشورهای دیگر متفاوت است.

درخشش و گلزنی رایان سسنیون؟ من واقعا برای او خوشحالم، زیرا او در گذشته مصدومیت‌های زیادی داشته و حالا شرایط رایان خیلی بهتر شده است. او خوب کار می‌کند و ما از لحاظ فیزیکی شرایط این بازیکن را بهتر کردیم. مهم این بود که بازیکنی مانند ایوان پریشیچ را به‌خدمت بگیریم، زیرا رایان سسنیون می‌تواند برای یادگیری از ایوان، تلاش کند. گاهی بازیکنی را به تیم خود می‌آورید که کمی سن و سالش بالاست، اما در عین حال بازیکنی خوب و با تجربه است که می‌تواند شرایط دیگر بازیکنان جوان را در تیم شما بهبود بخشد."

دیدگاه‌ها