کد خبر : 1837198 | 16 مرداد 1401 ساعت 19:39 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

وضعیتی که پیش آمد در شأن تیم امید و مهدوی‌کیا نبود

فلاح: با آقامجتبی مشورت کردم، در پیکان ماندم

مدافع دهه هشتادی پیکان و تیم ملی امید می‌گوید تیمش با وجود جوانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فلاح: با آقامجتبی مشورت کردم، در پیکان ماندم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که امسال هم با ترکیبی کاملا جوان در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا می‌کند، در اولین مسابقه روز جمعه باید با ملوان دیدار کند. سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان یکی از این نفرات جوان و باانرژی محسوب می شود.

فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره وضعیت پیکان در فاصله 5 روز تا شروع لیگ برتر بیان کرد: تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادیم. تیم جوانی داریم، اکثر بازیکنان سال گذشته را حفظ کردیم و شرایط خوبی داریم. ملوان قطعا تیم خوبی است که توانسته از لیگ یک به لیگ برتر صعود کند. امیدوارم که بتوانیم بهترین نتیجه را در این بازی بگیریم.

او در مورد هدف پیکان برای فصل جدید گفت: ما می‌جنگیم که از همان اول با قدرت شروع کنیم. امیدوارم بتوانیم جزو 7 تیم بالای جدول باشیم. ما یک تیم جوان هستیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. رقبای بسیار سختی در لیگ امسال داریم؛ مثل استقلال، پرسپولیس، فولاد و... که بازیکنان بزرگی جذب کردند. با این حال ما برای خودمان و کادرفنی کم نمی‌گذاریم.

1733258

مدافع پیکان در مورد میزبانی تیمش در انقلاب کرج نظرش را اینگونه بیان کرد:  پیش از این در ورزشگاه قدس و پاس میزبانی می‌کردیم. در این ورزشگاه‌ها مشکلاتی وجود داشت. انشاالله امسال بتوانیم در کرج بازی‌های خوبی انجام دهیم و نتایج مطلوبی کسب کنیم.

فلاح که از استقلال و چند تیم دیگر پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در پیکان بماند، در این خصوص گفت: در فصل نقل و انتقالات پیشنهاداتی بود ولی چون با باشگاه قرارداد داشتم ماندم. با آقا مجتبی هم که مشورت کردم و نتیجه بر این شد که امسال کار را در پیکان ادامه بدهم.

بازیکن پیکان که متولد ۸۰ است و کاپیتان دوم این تیم محسوب می‌شود، گفت: سومین سالی است که در پیکان هستم. کاپیتانی مهم نیست. موفقیت تیمی در ارجحیت است و  انشاالله بتوانیم نتایج خوبی برای تیم کسب کنیم.

1733259

فلاح به‌عنوان یکی از نفرات اصلی تیم المپیک، در خصوص وضعیتی که برای تیم امید پیش آمد توضیح داد: شرایطی که پیش آمد در شأن تیم ملی امید کشور، آقای مهدوی‌کیا و بچه‌ها نیست. تیمی که می‌خواهد به المپیک برود باید حمایت شود. با این وضعیت که ۱۴ نفر در اردو بودند؛ صلاح نبود به مسابقات برویم. انشاالله که فدراسیون فکری به حال تیم ملی امید بکند تا پرقدرت‌تر از سال‌های قبل بتواند در مسیر رسیدن به المپیک گام بردارد.

فلاح در پایان در مورد این که بازوبند کاپیتانی تیم امید را نیز بست، افزود: یاسین سلمانی به دلیل عدم اجازه سرمربی در اردو حضور نداشت، آقای مهدوی‌کیا گفت که من بازوبند را ببندم. امیدوارم در بازی‌های رسمی با کمک یاسین و سایر بچه‌ها بتوانیم برای تیم ملی امید خوش بدرخشیم.

دیدگاه‌ها