کد خبر : 1837335 | 18 مرداد 1401 ساعت 09:57 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار یک انتقال بزرگ؛

شورش سوپراستار NBA؛ نمی‌خواهم اینجا بمانم

کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.

شورش سوپراستار NBA؛ نمی‌خواهم اینجا بمانم

به‌ گزارش "ورزش سه"، کوین دورانت فریاد جدایی سر داده و می‌خواهد از بروکلین نتس جدا شود. منابع مختلف تایید کرده‌اند که این فوق ستاره دیگر هیچ اعتقادی به این تیم ندارد. همچنین تایید شده که باشگاه بروکلین به شکل مستقیم از تصمیم دورانت مطلع شده است و می داند که این بازیکن روی این تصمیم خود کاملا پافشاری می کند. در واقع اعتقاد بر این است که دورانت به دنبال یک تغییر و تحول اساسی است.

البته مشخص نیست این کشمکش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما اگر طول بکشد ممکن است دورانت تصمیم بگیرد که از حضور در اردوی تمرینی نتس صرف نظر کند. مالک بروکلین به خوبی از این مسئله آگاه است و می‌داند که در NBA هیچ غیر ممکنی وجود ندارد.

مذاکرات بین دو طرف کاملا به بن بست خورده چرا که به نظر می‌رسد پیشنهادات ارائه شده از سوی بروکلین برای بازیکنی تعیین کننده در حد و اندازه های کوین دورانت اصلا کافی نیست. البته پیشنهادات پیشرفت هم داشته که می‌تواند حتی به بحث اقتصادی باشگاه لطمه هم بزند اما کافی نبوده است. این در حالیست که دو باشگاه بوستون و میامی رقابت تنگاتنگی را برای به خدمت گرفتن دورانت آغاز کرده‌اند. البته در این بین شانس بوستون سلتیک در مذاکرات بیشتر از بقیه بوده است.

1733495

البته درخواست خود دورانت این بود که به یکی از دو تیم میامی یا فینیکس منتقل شود اما تغییراتی که در سانز رخ داد، آن ها را از مسیر این انتقال کنار کشید. از طرف دیگر پیشنهاد میامی نیز بروکلین را تحت تاثیر قرار نداده است. همچنین پیشنهاد نتس به تورنتو یعنی جذب اسکاتی بارنز در ازای فروش دورانت فورا از سوی رپتورز رد شده است.

در سمت دیگر سلتیک حضور دارد که بدون دورانت نیز تیمی مدعی محسوب می‌شود، پس آن ها نیازی ندارند که برای این انتقال به آب و آتش بزنند. در حقیقت احتمالا سلتیک تیمی نیست که در رابطه با خواسته های بروکلین برای فروش دورانت انعطاف نشان دهد.

همه این مسائل جدایی دورانت را به یک کلاف پیچیده تبدیل کرده و تنها باید منتظر ماند و دید که چه آینده‌ای در انتظار این فوق‌ستاره NBA خواهد بود.

دیدگاه‌ها