کد خبر : 1837454 | 18 مرداد 1401 ساعت 20:54 | 40.7K بازدید | 22 دیدگاه

خشم بی‌سابقه از مالکان آمریکایی منچستریونایتد

کارزار هواداران یونایتد؛ اولدترافورد را خالی می‌کنیم

گروهی از هواداران منچستریونایتد به دنبال بایکوت بازی خانگی بعدی این تیم مقابل لیورپول هستند و با کمپین اولدترافوردِ خالی سعی دارند همه هواداران را با خود همراه کنند.

کارزار هواداران یونایتد؛ اولدترافورد را خالی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد از شرایط باشگاه به هیچ وجه راضی نیستند و شکست 2-1 مقابل برایتون در بازی اول فصل جدید آنها را بیش از پیش خشمگین کرده است. گروهی از هواداران معتقدند باید هر چه سریعتر پیامی روشن و صریح به مالکان آمریکایی باشگاه، خانواده گلیزر، ارسال شود.

این گروه از هواداران در تلاشند با بایکوت کردن دیدار خانگی بعدی یونایتد مقابل لیورپول که در اولدترافورد برگزار خواهد شد، اعتراض شدیدشان را علنی کنند. این اقدام در صورت عملی شدن یادآور تحریمی است که هواداران آث میلان در سال 2015 سازمان دادند.

1733705
22 آگوست؛ اولدترافوردِ خالی

هواداران ناراضی یونایتد حتی پیش از دیدار اول فصل مقابل برایتون هم از اعتراض دست نکشیدند و با برگزاری تظاهراتی مقابل ورزشگاه اولدترافورد باعث شدند فروشگاه رسمی باشگاه مجبور شود درهای خود را بسته نگه دارد. یک گروه هواداری فعال به نام 1958 که در مخالفت با خانواده گلیزر سابقه‌دار است ویدیویی منتشر کرد که نشان می‌دهد عده‌ای از هواداران یونایتد در شهر منچستر تظاهرات کرده و پلاکاردی در دست دارند که روی آن "مبارزه برای یونایتد" نوشته شده است.

1733706
مبارزه با طمع، مبارزه برای یونایتد

بعد از شکست مقابل برایتون فعالیت هواداران در شبکه‌های اجتماعی علیه مالکان باشگاه شدت گرفت. هشتگ اولدترافوردِ خالی روز به روز حامیان بیشتری پیدا می‌کند. این گروه از هواداران می‌گویند اگر هواداران میلان در سال 2015 با بایکوت بازی خانگی تیم‌شان باعث شدند باشگاه شکل و شمایل بهتری پیدا کند، ما هم می‌توانیم موفق بشویم.

در سال 2015 گروهی از هواداران میلان تصمیم گرفتند رفتن به ورزشگاه خانگی‌شان را تحریم کنند. اقدامی که با حمایت همه هواداران مواجه شد تا سکوهای ورزشگاه 80هزار نفره جوزپه مه‌آتزا خالی از تماشاچی بماند. این تحریم را گروه اولترای کوروا سود سازماندهی کرده بود. درحالیکه تنها عده محدودی هوادار نوجوان در ورزشگاه حضور یافتند پلاکارد بزرگی با عبارت "بازی تمام شد" روی سکوهای خالی به نمایش گذاشته شد.

1733710
تحریم مسابقه خانگی آث میلان توسط هواداران در سال 2015؛ بازی تمام شد

در صورتیکه درخواست تحریم حضور در اولدترافورد با موافقت همه هواداران یونایتد مواجه شود شیاطین سرخ در دیدار مهم مقابل لیورپول که روز 31 مرداد برگزار می‌شود با 74هزار صندلی خالی در تئاتر رویاها مواجه خواهند بود. معترضین یونایتد با ارسال پیامهایی برای همه هواداران سعی دارند آنها را به رعایت تحریم تشویق کنند. پیامهایی که با جملاتی مثل "به باشگاه‌تان اولویت بدهید" و "به خانواده طمع‌کار گلیزر درس ادب بدهید" به ایمیل گروه زیادی از هواداران ارسال شده است. 

دیدگاه‌ها