کد خبر : 1837456 | 18 مرداد 1401 ساعت 21:12 | 18.6K بازدید | 16 دیدگاه

ورزشگاه سن سیروس همچنان آماده نیست

استقلال و ملوان احتمالا در انزلی برگزار نشود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید احتمال دارد که بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه سن سیروس برگزار نشود.

استقلال و ملوان احتمالا در انزلی برگزار نشود

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با رادیو ایران درباره وضعیت میزبانی تیم های لیگ برتر در فصل جدید گفت: تلاش داشتیم تا ورزشگاه ها آماده شود و به شرایط لیگ برتر برسد. در حال حاضر و در هفته اول، تیم های استقلال، آلومینیوم اراک، نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، گل گهر و فولاد در ورزشگاه های خودشان میزبانی می کنند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم پیکان درخواست داده است دیدار این تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، در حال گرفتن تأییدیه ها از هیئت فوتبال تهران و البرز هستند. بنا بر شرایطی که ورزشگاه شهید وطنی دارد، نساجی نیز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان مس رفسنجان است.

وی درخصوص وضعیت ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی نیز گفت: اتفاق خوبی که امسال رخ داد، این است که در شهر انزلی اتفاقات خوبی رخ داده و تیم خوب و قدیمی ملوان کارهای خوبی را انجام می دهد و همکاری لازم را با سازمان لیگ داشتند. امیدوارم در هفته های اول ورزشگاه آنها به بازی ها برسد اگر هم چنین نشود، ما نگران نیستیم.

مهدی ادامه داد: احتمال دارد هفته های نخست، ورزشگاه ملوان به مسابقات نرسد. آنها شبانه روزی در حال تلاش هستند. امیدوار هستند که برای هفته دوم و بازی با استقلال برسد، اما اگر هم نشد خوشحالیم که برای هفته های بعد و پایان لیگ می توانیم این ورزشگاه را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها