کد خبر : 1837522 | 19 مرداد 1401 ساعت 12:15 | 2.4K بازدید | 1 دیدگاه

کسب 8 مدال توسط ورزشکاران نیروهای مسلح در سیزم

کاروان دانشجویان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سه روز ابتدایی مسابقات با کسب چندین مدال ارزشمند عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته‌اند.

کسب 8 مدال توسط ورزشکاران نیروهای مسلح در سیزم

به گزارش "ورزش سه"، دانشجویان نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای نخستین بار در مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش‌های جهان شرکت کرده‌اند، با کاروانی 76 نفره راهی سن پترزبورگ شده‌اند.
کاروان ایران پس از گذشت سه روز، موفق به کسب 2 مدال نقره در شنای 100 متر کرال سینه و پرش ارتفاع و 6 مدال برنز در  شنای 50 متر قورباغه، شنای مختلط تیمی، جهت یابی، پرش طول و تفنگ تیمی آقایان شده است. همچنین تیم والیبال نیز  تاکنون دو برد را کسب کرده است. امیر سرتیپ دوم ستاد حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سومین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش های جهان در شهر سن پترزبورگ روسیه حضور دارد، در خصوص عملکرد ورزشکاران و شرایط برگزاری این رویداد بین المللی گفت: سطح برگزاری و شرایط میزبانی در وضعیت مطلوب و بالایی قرار دارد. کاروان دانشجویان نیروهای مسلح با شرکت 76 نفر در این آوردگاه بزرگ ورزشی حضور پیدا کرده و خدا را شکر تا بدین جای کار عملکرد درخشان و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته اند .
وی ادامه داد: دانشجویان ما اولین حضور در رقابتهای ارتش های جهان سیزم را تجربه می کنند و امیدوار هستیم در رقابت های جهانی و المپیک سیزم نتایج بهتری را کسب کنیم و با حمایت و برنامه ریزی ها مسئولان ورزش نیروهای مسلح این مهم بدست خواهد آمد چراکه ورزشکاران ما این پتانسیل را دارند.

1733825
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش افزود : در رشته شنا تا این لحظه مدال نقره 100 متر شنای کرال سینه، مدال برنز 50 متر قورباغه و برنز تیمی مختلط کسب شده است. در رشته جهت یابی مقام سوم و مدال برنز. در دو و میدانی هم یک مدال نقره پرش ارتفاع و یک برنز پرش طول. در رشته تیراندازی هم 2 مدال برنز تفنگ تیمی آقایان بدست آمده است .

1733827
وی خاطر نشان کرد: تیم والیبال هم تاکنون دو برد ارزشمند را کسب کرده است که امیدواریم مدال طلای این رقابت ها را بدست آورد و در رشته پنجگانه نظامی هم رقابت ها ادامه دارد و فعلا نتایج مشخص نیست .
گفتنی است این رقابت ها در 7 رشته ورزشی تیراندازی، دو و میدانی، شنا، والیبال، بیاتلون تابستانی (دوگانه)، پنجگانه نظامی و جهت یابی در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری است که کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با شرکت در 6 رشته با 20 کشور به رقابت می پردازند .

1733826
در پایان خاطر نشان می شود: این رقابت ها از 13 لغایت 21 مرداد ماه سال جاری در شهر سن پترزبورگ روسیه در حال برگزاری است و دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در با 4 تیم شنا، والیبال، جهت یابی و پنجگانه نظامی در قالب کاروان نیروهای مسلح در این تورنمنت بین المللی حاضر شده است.

1733829

دیدگاه‌ها