کد خبر : 1837566 | 19 مرداد 1401 ساعت 16:26 | 29.1K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره اینتر به میلان بازیکن پیشنهاد داد!

حکیم زیاش امید چندانی به انتقال به میلان ندارد، اما همچنان می‌خواهد در فصل تابستان امسال چلسی را به مقصد دیگری ترک کند.

ستاره اینتر به میلان بازیکن پیشنهاد داد!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط حکیم زیاش، وینگر مراکشی و خلاق چلسی، در سال‌های اخیر در این باشگاه چندان خوب پیش نرفته و او به ندرت موفق شده به‌صورت مستمر در ترکیب اصلی حضور داشته باشد. امروز نشریه استاندارد با انتشار گزارشی مدعی شد حکیم زیاش قصد جدایی از چلسی را در سر داشته و تلاش می‌کند تا در همین فصل تابستان امسال این باشگاه را ترک کند. به نظر می‌رسید باشگاه میلان برای جذب این بازیکن وارد عمل شده و قصد دارد مقدمات انتقال حکیم زیاش به سن سیرو را فراهم کند. البته کند پیش رفتن روند مذاکرات بین طرفین باعث شده این ستاره مراکشی نسبت به انتقال احتمالی به رختکن روسونری خسته شود و حالا او آماده است دیگر پیشنهادهای خود را نیز مورد بررسی قرار دهد.

1690247

جالب اینجاست روملو لوکاکو، ستاره سابق چلسی و فعلی اینتر آن فردی بود که حکیم زیاش را به باشگاه میلان پیشنهاد داده و به آنها گفته این بازیکن می‌تواند عملکرد درخشانی در ترکیب روسونری داشته باشد. البته نباید فراموش کرد فصل گذشته لوکاکو و زیاش یک بار با هم در زمین درگیری لفظی شدیدی پیدا کردند.

در حال حاضر این ستاره تکنیکی به مدیر برنامه خود اطلاع داده که تیم دیگری برای او پیدا کند و حکیم زیاش دیگر تمایلی به ماندن در باشگاه فعلی ندارد. البته توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی بی میل به برای حفظ این بازیکن برای یک فصل دیگر نیست، اما در شرایط فعلی احتمال جدایی او همچنان بالا ارزیابی می‌شود.

دیدگاه‌ها