کد خبر : 1837659 | 20 مرداد 1401 ساعت 11:51 | 32.5K بازدید | 12 دیدگاه

محبی مقابل سپاهان بازی نمی‌کند!

محمد محبی بازیکن جدید تیم استقلال بیش از یک هفته است که به تهران سفر کرده اما تا به امروز موفق به انجام یک جلسه تمرین هم با تیم آبی‌ها نشده است.

محبی مقابل سپاهان بازی نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، او که پیش از سفر به تهران در تمرینات و بازیهای دوستانه سانتاکلارا حضور داشت؛ بعد از سفر به تهران برای حفظ آمادگی بدنی به صورت اختصاصی تمرین کرد اما از آنجایی که باشگاه تا اکنون موفق به پرداخت پول رضایتنامه‌اش به باشگاه سانتاکلارا نشده در تمرین آبی‌ها حاضر نشد. روز گذشته آخرین جلسه تمرین تاکتیکی تیم استقلال پیش از بازی با سپاهان در استادیوم پاس برگزار شد و با توجه به غیبت محمد محبی در تمرین به نظر می رسد او در بازی با سپاهان به طور قطعی در ترکیب تیم به میدان نخواهد آمد.

البته آبی ها امروز آخرین تمرین پیش از دیدار با سپاهان را برگزار می کنند اما این تمرین سبک خواهد بود و حضور محمد محبی در تمرین امروز آبی ها هم در هاله ای از ابهام قرار دارد به این خاطر که تا به الان باشگاه استقلال نتوانسته پول را به حساب پرتغالی ها انتقال دهد.

استقلال در بازی با سپاهان صالح حردانی را به دلیل مصدومیت و محمد حسین مرادمند را هم به دلیل عدم صدور کارت پایان خدمت در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها