کد خبر : 1837681 | 20 مرداد 1401 ساعت 13:19 | 24K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای خبرنگار ترک

مدیرعامل فنرباغچه بی خیال طارمی نمی‌شود

خبرنگار وب سایت آجان اسپور ترکیه مدعی شد که مالک فنرباغچه برای جذب طارمی مجددا تلاش خواهد کرد.

مدیرعامل فنرباغچه بی خیال طارمی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، "من ویژگی‌های مهدی طارمی را خیلی دوست دارم، اما در پست او چهار بازیکن خوب داریم. بنابراین احتمال انتقال مهدی طارمی به تیم فنرباغچه وجود ندارد". این اظهارات ژرژ ژسوس سرمربی تیم ترکیه‌ای درباره جذب مهاجم ایرانی پورتو بود. اما به نظر می‌رسد که مالک باشگاه نظر متفاوتی با سرمربی پرتغالی دارد.

مهدی طارمی فصل جدید را توفانی آغاز کرده است. زدن 2 گل در دیدار سوپرجام پرتغال برابر توندلا و به ثمر رساندن 2 گل در دیدار هفته نخست لیگ برابر ماریتیمو باعث شد تا یک بار دیگر نگاه‌ها به سمت این بازیکن ایرانی دوخته شود. درخششی که به نظر می‌رسد باعث پشیمانی ژسوس از صحبت‌های چند روز پیشش شده باشد.

برنامه یوتیوبی Sports Digitale که طرفداران زیادی در ترکیه دارد، هر هفته با دعوت از خبرنگاران مطرح این کشور به بحث و گفت‌وگو درخصوص وضعیت سوپر لیگ ترکیه، بحث نقل و انتقالات و سایر موارد فنی و آخرین اخبار باشگاه‌ها می‌پردازد و شب گذشته نیز این برنامه به‌صورت زنده از کانال یوتیوبی Sports Digitale پخش شد.

1734065

در بخشی از این برنامه، سلیم ماناو خبرنگار وب‌سایت معروف آجان اسپور ترکیه یکی از چند مهمان این برنامه بود که به بررسی وضعیت تیم فنرباغچه نیز پرداخت. او با اشاره به علاقه علی کوچ مالک 55 ساله این تیم ترکیه‌ای، مدعی شد که وی شخصا قصد دارد برای خرید مهدی طارمی اقدام کند.

این خبرنگار در گفته‌هایش اعلام کرد که با وجود تکذیب ژسوس در هفته‌های گذشته اما مالک میلیاردر فنرباغچه روی جذب طارمی جدی است و قصد دارد به هر نحوی که شده، این بازیکن را به ترکیه بیاورد.

علی کوچ که گفته می‌شود نزدیک به هزار میلیون دلار دارایی خالص دارد، مالک باشگاه فنرباغچه است و گویا علاقه خاصی به سبک بازی طارمی دارد. پیش از این گفته شد که پورتو برای جدایی این بازیکن، درخواست 20 میلیون یورو کرده است.

با توجه به شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پرتغال و حساب ویژه کونسیسائو روی طارمی، بعید به نظر می‌رسد که پورتو با جدایی ستاره تیمش موافقت کند.

1734066

دیدگاه‌ها