کد خبر : 1837709 | 20 مرداد 1401 ساعت 14:48 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار اولین نمایش این مثلث زهردار (عکس)

حضور سه بازیکن تاثیرگذار در ترکیب خط هجومی مس رفسنجان سبب شده این تیم در این بخش به تیمی بسیار خطرناک بدل شود.

در انتظار اولین نمایش این مثلث زهردار (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان محمد ربیعی از روز جمعه کارشان را در لیگ بیست و دوم با دیداری دور از خانه برابر نساجی مازندران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز خواهند کرد و با توجه به روند صعودی‌ای که این تیم در دو فصل اخیر داشته به نظر نمی‌رسد آنها به کسب رتبه‌ای کمتر از ششمی و بهبود رتبه فصل قبل راضی باشند. 
برای رسیدن به این هدف محمد ربیعی تغییراتی در ترکیب نفرات و همینطور آرایش تیمش ایجاد کرده که یکی از این تغییرات در بخش تهاجمی بوده و با ورود شیمبا شرایط نسبت به گذشته متفاوت شده است. 
به همین دلیل سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجانی قصد دارد برخلاف لیگ بیست و یکم در فصل پیش رو با دو مهاجم بازی کند تا تیمش زهر بیشتری در جملات داشته باشد.  
با این وصف گادوین منشأ آقای گل فصل گذشته لیگ برتر در کنار لوسیانو پریرا آقای گل لیگ شانزدهم قرار خواهند گرفت و کمی عقب‌تر از آنها نیز محسن آذرباد به عنوان یکی از خلاق‌ترین هافبک‌های فوتبال ایران بازی خواهد کرد.  
این مثلث احتمالا با توجه به عملکردی که این سه بازیکن طی سال‌های اخیر داشته‌اند یکی از زهردارترین و ترسناک‌ترین خطوط تهاجمی لیگ برتر در لیگ بیست و دوم خواهد بود که البته از همین فردا کارشان به صورت رسمی آغاز می‌شود و باید دید در ورزشگاه نقش جهان به چه نتیجه‌ای مقابل شاگردان مطهری دست پیدا می‌کنند.

1734108
1734109

دیدگاه‌ها