کد خبر : 1837711 | 20 مرداد 1401 ساعت 14:53 | 48.3K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست صریح ژاوی از لاپورتا؛ این مهاجم را نفروش!

ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا، به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.

درخواست صریح ژاوی از لاپورتا؛ این مهاجم را نفروش!

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم 33 ساله بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه و بعد از فسخ قرارداد با آرسنال به این تیم پیوست. مهاجم گابنی با انتقالی آزاد به این تیم ملحق شد؛ درخشش اوبامیانگ در نیم فصل دوم سال گذشته کمک قابل توجهی به بارسلونا برای رسیدن به مقام دوم لالیگا کرد. در واقع اگرچه اوبامیانگ کمتر از 6 ماه در رختکن تیم حضور داشت، اما او فصل 2021–2022 را به‌عنوان بهترین گلزن بارسلونا به پایان رساند.

1693124

اما با پیوستن روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ به جمع بازیکنان بلوگرانا، به نظر دیگر این ستاره آفریقایی انتخاب اول ژاوی برای خط حمله نیست و او احتمالا بسیاری از مسابقات فصل پیش رو را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد. توماس توخل، سرمربی چلسی که سابقه همکاری با این بازیکن باتجربه را در دورتموند در کارنامه دارد، از مدیران باشگاه خواسته تحت هر شرایطی اوبامیانگ را برای فصل جدید جذب کنند. بعد از جدایی روملو لوکاکو و تیمو ورنر، چلسی در خط حمله شرایط چندان مساعدی ندارد و توخل تصور می‌کند اوبامیانگ می‌تواند حلال مشکلات تیمش لقب گیرد.

اما نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد ژاوی هرناندز، سرمربی جوان بارسلونا، نمی‌خواهد اوبامیانگ تحت هیچ شرایطی این باشگاه را ترک کند. ژاوی در 24 ساعت اخیر صریحا به خوان لاپورتا اعلام کرده تحت هیچ شرایطی اجازه جدایی اوبامیانگ را ندهد و راه حل او برای خلوت شدن رختکن، فروش مارتین برایثویت و ممفیس دیپای بوده است. خود این ستاره گابنی نیز علاقه زیادی به ماندن در نوکمپ دارد و بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد تلاش چلسی برای جذب اوبامیانگ راه به جایی نخواهد برد.

دیدگاه‌ها