کد خبر : 1837742 | 20 مرداد 1401 ساعت 17:30 | 28.1K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش اکیپ؛

واکنش‌های منفی به توافق PSG با اسپانسر جنجالی

قرارداد همکاری باشگاه پاری‌سن ژرمن با یک سایت شرط‌بندی واکنش‌هایی منفی در فرانسه به دنبال داشت.

واکنش‌های منفی به توافق PSG با اسپانسر جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز پیش باشگاه پاری‌سن ژرمن خبر از توافق با یک سایت شرط‌بندی داد. دفتر این شرکت در قبرس مستقر است و در بیش از 20 کشور دنیا نیز شعبه دارد. از 50 کشور مختلف نیز به شرط‌بندی در این سایت مشغول هستند اما واکنش‌ها به این توافق در فرانسه منفی بوده است.

1734159

طبق گزارش نشریه اکیپ، این شرکت با بارسلونا نیز تا سال 2024 قرارداد داد و سال 2019 سه باشگاه بزرگ انگلیسی به همکاری خود با آن پایان دادند. در ادامه، فعالیت این شرکت در بریتانیا، کنیا و هلند نیز به دلیل نقض قوانین ممنوع شد. مهمتر از همه اینکه این شرکت در فرانسه نیز حق فعالیت ندارد و سایت آن فیلتر شده است؛ به‌طوری‌که از فرانسه تنها با استفاده از وی‌پی‌ان می‌توان به این سایت دسترسی داشت.

1733121

با این حال عقد قرارداد پی‌اس‌جی با این شرکت غیرقانونی نیست و باشگاه پاریسی اعلام کرده است که برای این توافق نیاز به کسب اجازه از مقامات فرانسوی نداشته است. یکی از مدیران پی‌اس‌جی به اکیپ گفت:«این یک توافق منطقه‌ای در آفریقا و آسیاست و پی‌اس‌جی به قوانین کشورهای مرتبط با این توافق نامه پایبند است. هیچ قانونی وجود ندارد که ما را از همکاری با این شرکت منع کند.»

دیدگاه‌ها