کد خبر : 1837744 | 20 مرداد 1401 ساعت 17:39 | 5.3K بازدید | 2 دیدگاه

آلومینیوم شایستگی قهرمانی در جام حذفی را داشت؛

الهامی: خودم از نساجی رفتم، اخراجی در کار نبود

سرمربی تیم هوادار معتقد است که شناخت مربیان از یکدیگر در هفته های اول خیلی می تواند کمک کند.

الهامی: خودم از نساجی رفتم، اخراجی در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی هفته اول تیمش مقابل آلومینیوم گفت: خوشحالیم که در شروع فصل جدید با یک تیم خوب در شهری خوب بازی داریم؛ تیم ها در شرایطی هستند که شناخت کمی از هم دارند. شناختی که مربیان از هم دارند در این بازی ها می تواند کمک کند.

او در ادامه افزود: همه به دنبال یک شروع خوب هستند و ما نیز از این قائده مستثنی نیست. کما اینکه تیم آلومینیوم هم این شرایط را دارد. این تیم جزو بهترین های فوتبال ایران است که کیفیت خوبی پیدا کرده است. دلیل آن فینال جام حذفی است که این تیم شایستگی قهرمانی را هم داشت ولی این گونه نشد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند و می دانم که فردا هر دو تیم بازی سختی خواهند داشت.

سرمربی هوادار در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای بازی فردا غایبی خواهد داشت یا نه تاکید کرد: بچه ها الحمدالله شرایط خوبی دارند و مصدومی برای بازی فردا نخواهیم داشت.

سوال پایانی از الهامی در مورد اخراج از نساجی و حواشی اردوی پیش فصل هوادار بود که او با رد هر دو مورد گفت: در مورد نساجی، اخراجی نبود و خودم رفتم. در مورد پیش فصل هم واقعا چیزی نبود که انقدر شلوغ شد. این یک اتفاق عادی و صحبت بود ولی بیانیه ها یک مقدار کار را سخت کرد.

دیدگاه‌ها