کد خبر : 1837763 | 20 مرداد 1401 ساعت 19:36 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

نیازی به اردوی خارجی نداشتیم؛

فاضلی: قیمت خارجی‌های ما برابر یک بازیکن داخلی بود

مربی تیم آلومینیوم معتقد است که با توجه به بازی مقابل هوادار در هفته اول، نبود تماشاگر حداقل روی این تیم تاثیر زیادی نخواهد داشت.

فاضلی: قیمت خارجی‌های ما برابر یک بازیکن داخلی بود

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی هفته اول این تیم مقابل هوادار گفت: ما زودتر از خیلی از تیم های دیگر دوران آماده سازی را شروع کردیم. به دنبال جوانگرایی در فصل جدید بودیم و در این راستا یکسری بازیکن جوان به جمع ما اضافه شدند. همه این بازیکنان سابقه بازی در تیم های ملی پایه و تیم های لیگ برتری را داشتند. فکر می کنم میانگین سنی ما از  33 سال به 28 سال کاهش یافته است. روند آماده سازی ما فردا هفته ششم خود را به پایان می رساند. بنا به سیاست های باشگاه وارد نقل و انتقالات شدیم. بریز و بپاش نداشتیم و سعی کردیم با حفظ لیست اصلی، هوشمندانه وارد بازار شده و نفراتی جذب کنیم که در ادامه راه به ما کمک کنند.

او در ادامه در خصوص اردوهای پیش فصل و جذب دو بازیکن خارجی تاکید کرد: نیازی به اردوی خارجی نداشتیم و در دو اردوی داخلی به خواسته های خود رسیدیم. اردوی خارجی دلیلی بر کسب رتبه خوب نیست. در فصل نقل و انتقالات دو بازیکن خارجی جذب کردیم. این دو بازیکن با وجود اینکه از لیگ های معتبر آمدند با کوتاه ماندن دست واسطه ها با قیمتی خیلی پایین تر از بازیکنان ایرانی جذب شدند. مبلغ قرارداد این دو بازیکن باهم برابر با مبلغ درخواستی بازیکنی بود که فصل گذشته در یک تیم مدعی شاید نصف فصل هم بازی نکرده بود.
هدف اصلی ما حفظ شاکله اصلی تیم سال گذشته بود. مهره های سرشناس نقل و انتقالات جذب تیم های پرهوادار و صنعتی شدند. باشگاه به ما کمک کرد تا شرایط خوبی داشته باشیم و راضی هستیم. هم ما همکاری کردیم و هم باشگاه همکاری لازم را با ما داشت. از این بابت از مدیریت باشگاه هم تشکر می کنیم.

مربی آلومینیوم در مورد اینکه نبود تماشاگر چه تاثیری در بازی فردای تیمش خواهد داشت یادآور شد: خدا را شکر استارت را از شهر خودمان می زنیم. نبودن تماشاگران قطعا پوئن منفی است ولی حداقل برای ما زیاد فرقی ندارد چون حریف هفته اول ما (هوادار) تماشاگر زیادی ندارد. هوادار با وجود اینکه تیمی جوان و یکدست است ولی چون نوپاست هوادار زیادی ندارد. ولی خود ما از نبود تماشاگر در هفته اول ناراحت هستیم و امیدواریم در هفته های بعد شاهد حضور آنها باشیم.

فاضلی در رابطه با هدف‌گذاری آلومینیوم برای فصل جدید با توجه به خروجی و ورودی های نقل و انتقالاتی تاکید کرد: بعضی از خروجی ها با تصمیم کادر فنی بود ولی بعضی ناخواسته بود. بازیکنی مثل علی‌نژاد را تحت شرایطی خاص از دست دادیم ولی ورودی خوبی برای باشگاه داشت. او از لیگ یک در باشگاه بود و با پولی که از فروش او به دست آوردیم بازیکن خارجی جذب کردیم. بازی به بازی می خواهیم پیش برویم و تمام برنامه ریزی و انتظار ما این است که شرایط خوبی را رقم بزنیم. امیدوارم حس خوبی که تماشاگران از دور به ما می فرستند کمک کند تا نتایج خوبی کسب کنیم.

قرعه سخت آلومینیوم در شروع مسابقات آخرین موضوعی بود که مربی اراکی ها در مورد آن صحبت کرد: تیمی که می خواهد شرایط خوبی رقم بزند، قرعه تاثیر زیادی روی عملکردش ندارد. ما زیاد به قرعه کاری نداریم و باید به گونه ای کار کنیم که تاثیر قرعه کاملا صفر باشد.

دیدگاه‌ها