کد خبر : 1837784 | 20 مرداد 1401 ساعت 22:45 | 27K بازدید | 11 دیدگاه

درخشش کورتوا در مصاحبه‌ها؛ 4 مصاحبه به 4 زبان

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید، بعد از درخشش در پیروزی 2-0 تیمش مقابل آینتراخت در سوپرجام اروپا، چهار مصاحبه پشت سر هم به چهار زبان مختلف انجام داد تا رسانه‌ها را شگفت‌زده کند.

درخشش کورتوا در مصاحبه‌ها؛ 4 مصاحبه به 4 زبان

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بانی و یاد گرفتن زبانهای جدید دو هنری است که تیبو کورتوا در آنها به استادی رسیده است. برخی فوتبالیست‌ها به خاطر هوش نه چندان بالای‌شان با طعنه‌های گاه و بی‌گاه مواجه هستند ولی این درباره سنگربان بلژیکی رئال مادرید به هیچ وجه صادق نیست. کورتوا دیشب بعد از فتح سوپرجام اروپا ثابت کرد که وقتی پای صحبت به زبانهای خارجی مطرح می‌شود کمتر فوتبالیستی توان رقابت با او را دارد.

1734248

دروازه‌بان بلژیکی دیشب نمایش درخشان دیگری داشت و چندین بار دروازه رئال را از باز شدن نجات داد. در پایان بازی کورتوا مقابل رسانه‌ها قرار گرفت تا درباره آنچه در زمین مسابقه گذشته بود صحبت کند. رسانه‌هایی از کشورهای مختلف منتظر بودند تا صحبتهای دروازه‌بان رئال را منعکس کنند.

1734247

سنگربان رئال مادرید خبرنگاران حاضر در محل مصاحبه را شگفت‌زده کرد چرا که او با چهار رسانه مختلف چهار مصاحبه پی در پی انجام داد و هر بار به یک زبان صحبت کرد. او دیشب ثابت کرد که به زبانهای هلندی، فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی تسلط کامل دارد.

اما این چهار زبان تنها زبانهایی نیستند که کورتوا می‌تواند به آنها صحبت کند. دروازه‌بان بلژیکی آشنایی قابل توجهی هم به دو زبان آلمانی و پرتغالی دارد.  

دیدگاه‌ها