کد خبر : 1837788 | 20 مرداد 1401 ساعت 22:58 | 10.3K بازدید | 12 دیدگاه

باید در بازی برگشت عدالت رعایت شود؛

اعتراض گل‌گهر؛ سامانه بلیت فروشی مشکلی ندارد

باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ فوتبال به برگزاری دیدار هفته اول برابر تراکتور بدون حضور هواداران معترض شده است.

اعتراض گل‌گهر؛ سامانه بلیت فروشی مشکلی ندارد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته بود که سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد به دلیل مشکلات ایجاد شده در سامانه الکترونیکی بلیت‌فروشی هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و دوم بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این موضوع خیلی زود با اعتراض استقلال مواجه شد که در خانه از سپاهان میزبانی می‌کند و حالا گل‌گهری‌ها هم به عدم حضور هواداران معترض شده‌اند و خواسته‌ای مشابه استقلالی‌ها دارند که دیدار برگشت آنها نیز مانند دیدار رفت بدون حضور هواداران برگزار شود.  
متن نامه ارسالی باشگاه گل‌گهر سیرجان به سازمان لیگ به شرح زیر است: نظر به الزام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری مسابقات هفته اول لیگ‌برتر بدون حضور تماشاگران و با توجه به اینکه تصمیم فوق به منافع تیم‌های میزبان، لطماتی را وارد کرده است، لذا باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم‌های میزبان هفته اول، مراتب اعتراض خود را اعلام داشته و به جد خواهان این است؛ ترتیبی اتخاذ شود تا برای رعایت عدالت و جبران خسارت وارده، بازی‌های هفته اول دور برگشت نیز، بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
لازم به ذکر است باشگاه گل‌گهر در فصل گذشته، بدون هیچ مشکلی فرآیند بلیت‌فروشی الکترونیکی را انجام داده و در حال حاضر نیز با آمادگیِ کامل، مهیای حضور هواداران و تماشاگران عزیز در ورزشگاه اختصاصیِ گل‌گهر است.

دیدگاه‌ها