کد خبر : 1837806 | 21 مرداد 1401 ساعت 10:02 | 20.7K بازدید | 6 دیدگاه

برای توافق با کای هاورتز؛

چرا بایرن دوست داشت لواندوفسکی به چلسی برود؟

بایرن مونیخ در ابتدای پنجره تابستانی برای توافق با کای هاورتز وارد عمل شد و به همین دلیل آنها خواهان رفتن روبرت لواندوفسکی به چلسی بودند.

چرا بایرن دوست داشت لواندوفسکی به چلسی برود؟

به گزارش "ورزش سه"، از همان اواخر فصل گذشته مشخص بود که روبرت لواندوفسکی تمایلی به ماندن در بایرن مونیخ ندارد و این ستاره 34 ساله بعد از سپری کردن هشت فصل درخشان در این باشگاه، راهی بارسلونا خواهد شد. نشریه اسپورت وان در گزارشی مدعی شد حسن صالح حمیدزیچ در ابتدای فصل تابستان از آژانس ROOF درباره شرایط انتقال کای هاورتز به مونیخ سوالاتی پرسیده بود. در جلسات هیئت مدیره بایرن مونیخ، از کای هاورتز به عنوان جایگزین احتمالی روبرت لواندوفسکی نام برده شد و به همین دلیل باشگاه آلمانی ترجیح می داد مهاجم لهستانی خود را به چلسی بفروشد تا از این طریق شانس بیشتری برای جذب کای هاورتز داشته باشد.

1734292

البته در نهایت و پس از انتقال لواندوفسکی به بارسلونا و تمدید قرارداد گنابری، بایرن مونیخ دیگر به صورت جدی پیگیر این ماجرا نشد. با این وجود این باشگاه همچنان احتمال جذب کای هاورتز را برای آینده زیر نظر خواهد داشت. صالح حمیدزیچ رابطه خوبی با آژانس نماینده این ستاره آلمانی دارد و این پرونده همچنان برای باشگاه آلمانی باز خواهد بود.

البته این انتقال در آینده تنها در صورتی منطقی خواهد بود که یکی از بازیکنان هجومی فعلی، باشگاه را ترک کند. نام کریستوفر انکونکو و ژوائو فلیکس نیز مورد بحث قرار گرفته و ممکن است بایرن مونیخ در مورد جذب آنها نیز اقدام کند. اما جذب هری کین دشوار است و تنها در صورتی که سیستم بدون شماره 9 یولیان ناگلزمان در فصل جاری جواب ندهد، آنها برای توافق با ستاره انگلیسی تاتنهام وارد عمل می شوند.

دیدگاه‌ها