کد خبر : 1837818 | 21 مرداد 1401 ساعت 11:27 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

گلیسون برمر:

برای قهرمانی به یوونتوس آمده‌ام

گلیسون برمر، مدافع برزیلی یوونتوس، تاکید کرد اهداف بزرگی برای انتقال به این باشگاه در سر داشته است.

برای قهرمانی به یوونتوس آمده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید انتقال گلیسون برمر، مدافع 24 ساله و برزیلی تورینو به اینتر قطعی شده، او به شکل ناگهانی نظر خود را تغییر داد و با یوونتوس به توافق رسید. حالا گلیسون برمر در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه مدعی شد بیانکونری قصد دارد به مسیر همیشگی خود برگردد و انتقال به این تیم تصمیم درستی از سوی او بوده است.

گلیسون برمر گفت: "تمرکز ما بر این است که فصل را با قدرت در بازی مقابل ساسولو شروع کنیم. امسال روی بازگرداندن باشگاه به مسیر اصلی خود متمرکز هستیم. ما می خواهیم در یوونتوس برنده شویم و من اینجا می توانم برای فتح عناوین مهم رقابت کنم. بیانکونری همیشه می خواهد برنده شود و در اوج باشد، بنابراین پیوستن به این باشگاه تصمیم درستی بود.

1734313

شرایط بازی در سیستم دفاع سه نفره با چهار نفره متفاوت است. من خودم را یکی از بهترین مدافعان ایتالیا می‌دانم، اما حالا دارم یاد می‌گیرم که با این سیستم بازی جدید سازگار شوم. من با مکس آلگری صحبت کرده ام و ما هر دو ذهنیتی شبیه به هم برای کسب پیروزی داریم. بازی برای یوونتوس آسان نیست، اما من می‌دانستم برزیلی‌های زیادی در رختکن این تیم حضور دارند و این به من کمک کرد تا تصمیم نهایی را بگیرم. من با دانیلو و الکس ساندرو صحبت کردم و آنها در تصمیم گیری من کمک کردند. همچنین بازی در لباس یوونتوس باعث می شود حضور در جام جهانی تبدیل به هدف من شود.

من با جورجیو کیه لینی، یکی از بهترین مدافعان ایتالیا حرف زدم و او به من گفت که می توانم پیراهن شماره سه را بپوشم، پس پیشنهاد او را قبول کردم. من سرسخت‌ترین منتقد خودم هستم، پس وقتی بعد از مسابقه به خانه می‌رسم، عملکردم را مورد بررسی قرار می دهم. من می خواهم برنده شوم و همیشه بهتر بازی کنم."

دیدگاه‌ها