کد خبر : 1837849 | 21 مرداد 1401 ساعت 16:26 | 35.4K بازدید | 17 دیدگاه

یک سورپرایز در روز غیبت اجباری کامسوبا؛

حدس اولین ترکیب فصل با ژوزه مورایس

بالاخره مسابقات لیگ برتر در دوره بیست و دوم از ساعاتی دیگر و با مصاف همیشه دیدنی استقلال و سپاهان آغاز می‌شود.

حدس اولین ترکیب فصل با ژوزه مورایس

به گزارش "ورزش‌سه"، این یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های فصل است که بنابر قرعه تعیین شده دو تیم باید در هفته اول مقابل هم قرار بگیرند که البته در این هفته نه شناخت زیادی نسبت به تیم‌های دیگر وجود دارد و نه تیم خودی. ضمن اینکه برای رسیدن به بهترین فرم آمادگی پس از تمرینات فشرده بدنسازی که تمامی تیم‌ها برگزار کرده‌اند نیاز به زمانی چند هفته‌ای وجود دارد.
در این بین سپاهان که چند هفته‌ای می‌شود کارش را برای حضور در مسابقات با برگزاری سه اردو در اصفهان، ترکیه و درنهایت اصفهان آغاز کرده نیز از این ماجرا مستثنی نیست و به نظر می‌رسد تیم مورایس با هر ترکیبی در بازی اول مقابل استقلال قرار بگیرد، این آرایش در بازی‌های آینده دچار تغییر و تحول خواهد شد.

*خط دروازه؛ یک مرد پر انگیزه 
با این وصف انتظار می‌رود که مانند نیم فصل لیگ بیست و یکم رشید مظاهری به عنوان مرد شماره یک در چارچوب دروازه قرار بگیرد؛ گلری که به واسطه شیوه جدایی‌اش از استقلال انگیزه‌های زیادی برای درخشش دارد.

*خط دفاعی با تغییرات بزرگ  
برخلاف خط دروازه ژوزه مورایس با ورودش به سپاهان تغییرات زیادی در خط دفاعی تیم ایجاد کرد و تنها امید نورافکن توانسته جای خودش را در ترکیب اصلی نسبت به فصل گذشته حفظ کند. در سمت راست رامین رضائیان بازی خواهد کرد و در قلب خط دفاعی نیز شانس محمد دانشگر و رناتو داسیلویرا بیشتر است.

*مثلث خط میانی؛ مثل محرم با نقش آفرینی فرناندز 
مورایس نیز مانند محرم نویدکیا نشان داده به  آرایش 3-3-4 علاقه دارد. او البته مانند سال اول حضور نویدکیا با یک هافبک دفاعی بازی خواهد کرد و دو هافبک تهاجمی در تیم حضور خواهند داشت که به نظر می‌رسد محمد کریمی به عنوان تک هافبک دفاعی مقابل استقلال بازی کند و یک خط جلوتر از این دو نیز شانس یاسین سلمانی و مانوئل  فرناندز زیاد است.

*خط هجومی؛ حسرت نداشتن کامسوبا  
در این بخش از زمین دست مورایس با حضور بازیکنانی نظیر فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، علینژاد، الویس کامسوبا، شهریار مغانلو به علاوه جوانانی نظیر آریا یوسفی باز است. به نظر می‌رسد از میان این بازیکنان در این بازی شانس فرشاد احمدزاده، علینژاد و محمدرضا حسینی با توجه به صادر نشدن آی تی سی وینگر استرالیایی سپاهان برای حضور در دو پست وینگر چپ و راست بیشتر باشد و شهریار مغانلو را هم باید به عنوان مهاجم هدف تیم در نظر گرفت.

🟨ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال 

رشید مظاهری – امید نورافکن، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمد کریمی، یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز، محمد علی‌نژاد، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

البته مورایس روی نیمکت شرایط خوبی دارد و بازیکنانی نظیر میلاد زکی‌پور، نژادمهدی و نیلسون جونیور در بخش دفاعی در دسترس او هستند و مهره‌های تاثیرگذاری نظیر علی‌محمدی، ریگی و محمدرضا حسینی نیز در بخش میانی و تهاجمی تیم حضور دارند تا احتمالا در هفته اول شاهد یک نبرد جذاب و دیدنی میان دو تیم بزرگ فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی باشیم.

دیدگاه‌ها