کد خبر : 1837893 | 22 مرداد 1401 ساعت 16:58 | 42.4K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت؛

تصمیم قطعی؛ فسخ قرارداد یک‌طرفه مهاجم بارسا

پس از پاسخ منفی مارتین برایثویت به جدایی از بارسلونا، باشگاه کاتالان قصد فسخ قرارداد یک‌طرفه او تا 48 ساعت آینده را دارد.

تصمیم قطعی؛ فسخ قرارداد یک‌طرفه مهاجم بارسا

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت حالا بیشتر از همیشه می‌داند که دیگر جایی برای او در بارسلونا نیست و باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد. او که در ایده‌های ژاوی جایی ندارد و به وی نیز اعلام شده که باید بارسا را ترک کند، همچنان تمایلی برای جدایی ندارد. هفته قبل دیاریو اسپورت نوشت که مذاکرات بارسلونا با مدیر برنامه‌های برایثویت بی نتیجه مانده است.

1644662

بارسلونا از مهاجم دانمارکی خواسته بود تا با دریافت درصدی از دستمزد خود، قراردادش را فسخ کند اما او تاکید دارد که دستمزد کامل خود تا سال 2024 را می‌خواهد. مدیران بارسا که بسیار عصبانی هستند، قصد فسخ یک‌طرفه قرارداد برایثویت را دارند و مشکلی با شکایت احتمالی بازیکن نیز ندارند. 

 قبل از شروع بازی با پوماس مکزیک در جام خوان گامپر و هنگامی که نام کادر فنی و بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه اعلام شد، هواداران حاضر در نوکمپ، مارتین برایثویت را هو کردند. او تنها بازیکنی بود که مورد اعتراض هواداران قرار گرفت.

1733957 

اسپورت امروز نوشت که مدیران بارسلونا پس از جلسه جمعه شب به این نتیجه رسیده اند که قرارداد برایثویت را تا 48 ساعت آینده به شکل یک‌طرفه فسخ کنند. اخراج مهاجم دانمارکی البته عواقبی نیز خواهد داشت. بارسا باید دستمزد دو سال باقیمانده از قرارداد برایثویت را پرداخت کند؛ ضمن اینکه بازیکن هم می تواند از بارسلونا برای دریافت غرامت شکایت کند. طبق ادعای اسپورت، تصمیم باشگاه بارسلونا قطعی است و قرارداد برایثویت تا دوشنبه فسخ خواهد شد.

دیدگاه‌ها