کد خبر : 1837933 | 21 مرداد 1401 ساعت 20:32 | 19.9K بازدید | 20 دیدگاه

دو گل برای پایان شکست ناپذیری؟

طوفان 5 دقیقه سپاهان با رامین و یاسین

تیم فوتبال سپاهان موفق شد با دو گل از یاسین سلمانی و رامین رضاییان در دقایق 52 و 57 استقلال را در وضعیت سختی قرار بدهد.

طوفان 5 دقیقه سپاهان با رامین و یاسین

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار استقلال و سپاهان در شرایطی به پایان رسید که شاهد برخوردهای فیزیکی زیادی میان بازیکنان دو تیم بودیم و پرس هر دو تیم سبب شد تا خیلی موقعیت گل روی دروازه‌ها ایجاد نشود ولی با شروع نیمه دوم این روند دچار تغییر شد.
گل اول این مسابقه 7 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم روی کار انفرادی تماشایی محمد علی‌نژاد یکی از خریدهای سپاهان و پاس رو به عقب او در محوطه جریمه به یاسین سلمانی با بغل پای دقیق این بازیکن به ثمر رسید.

1734508
یاسین سلمانی که فصل گذشته روزهای خوبی را تجربه نکرد و با مصدومیت هم مواجه شد با این گل نوید یک فصل خوب را به هواداران سپاهان و همینطور دراگان اسکوچیچ داد که در استادیوم تماشاگر بازی شده است.


اما هنوز استقلالی‌ها از شوک این گل خارج نشده بودند که اینبار نفوذی از سمت چپ خط دفاعی سپاهان با رامین رضاییان و اصراری که این بازیکن در حرکت به سمت جلو و درنهایت شوت به چارچوب داشت، با برخورد شوت پای راست او  در میانه راه به پای روزبه چشمی در دقیقه 57 به گل دوم مسابقه بدل شد.
استقلال که آخرین مرتبه در آخرین بازی لیگ بیستم مقابل سپاهان در لیگ برتر شکست خورده بود، حالا با دو گل دیگر از بازیکنان سپاهان در آستانه یک شکست دیگر و پایان رکورد شکست ناپذیری‌اش قرار گرفته است.

1734503
برای رامین رضاییان هم چه شروعی بهتر از گلزنی در اولین بازی رسمی با پیراهن سپاهان؛ آن هم مقابل استقلال.


پس از گل دوم سپاهان ساپینتو دست به سه تعویض برای تغییر جریان بازی زده و باید دید در 25 دقیقه باقی مانده از مسابقه آیا آنها موفق به تغییر روند بازی و جبران گل‌های خورده می‌شوند یا اتفاقات دیگری در راه است.

دیدگاه‌ها