کد خبر : 1837942 | 21 مرداد 1401 ساعت 21:23 | 14K بازدید | 42 دیدگاه

از هفته آخر لیگ بیستم تا هفته اول لیگ بیست و دوم؛

پایان روزهای شکست‌ناپذیری استقلال با سپاهان

شاگردان ریکاردو ساپینتو اولین بازی فصل را با شکست آغاز کردند تا آخرین باخت استقلالی‌ها در لیگ برتر دوباره یادآوری شود.

پایان روزهای شکست‌ناپذیری استقلال با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، آخرین شکست استقلال در لیگ برتر به لیگ بیستم باز می‌گشت که این تیم در آخرین دیدار با نتیجه  2 بر 1 مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی با دو گل از سجاد شهباززاده بازی را واگذار کرد. در آن مقطع سپاهان قهرمان نشد ولی با 65 امتیاز با محرم نویدکیا بهترین عنوان نایب قهرمانی تاریخ لیگ برتر را از آن خودش کرد و استقلال هم سوم شد.
حالا پس از یکسال و چند ماه بار دیگر استقلال و سپاهان به هم رسیدند؛ اینبار در افتتاحیه لیگ برتر و پس از اینکه هر دو دیدار فصل گذشته با یک پیروزی برای آبی پوشان و یک تساوی تمام شد.
در این مسابقه اما خیلی چیزها متفاوت از گذشته بود که مهم‌ترینشان عدم حضور فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا و اضافه شدن چند بازیکن جدید به ترکیب دو تیم بود. از محمد دانشگر که به سپاهان پیوسته تا رضا میرزایی و شهباززاده که در استقلال بازی می‌کنند.
این مسابقه مانند نیمه اول دیدار برگشت لیگ بیستم دو نیمه کاملا متفاوت داشت. در آن مسابقه هم شاهد تساوی بدون گل در نیمه اول بودیم ولی در نیمه دوم بود که سپاهان ورق را برگرداند و در این مسابقه هم اتفاق مشابهی تکرار شد تا طلایی پوشان در پایان با دو گل یاسین سلمانی و رامین رضاییان برنده باشند و به رکورد 30 بازی شکست ناپذیری آبی‌پوشان درلیگ بیست و یکم که با مربیگری فرهاد مجیدی ثبت شد خاتمه دهند.

1734531

دیدگاه‌ها