کد خبر : 1837963 | 21 مرداد 1401 ساعت 23:03 | 44.9K بازدید | 6 دیدگاه

از او نمی‌گذرم که ما را تنها گذاشت؛

تارتار: کاش مثل خدا‌بنده‌لو می‌گفتی و می‌رفتی!

سرمربی ذوب آهن می‌گوید این تیم فردا، روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد.

تارتار: کاش مثل خدا‌بنده‌لو می‌گفتی و می‌رفتی!

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار که امروز برای تماشای دیدار نساجی و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده بود در‌ گفت‌وگو با خبرنگاران درباره حضورش در استادیوم گفت: با توجه به اینکه در هفته سوم میزبان تیم خوب مس رفسنجان هستیم، از فرصت استفاده کردیم و به اتفاق امیر جمالی برای تماشای بازی آمدیم. فکر می‌کنم با این شرایط می‌توانیم بهتر حریف را آنالیز کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره تقابل فردا برابر پرسپولیس و حواشی این مسابقه عنوان کرد: هر کاری کنیم حرف و حدیث ها هست؛ مهم این است که خودمان چه کار می‌کنیم و خدا ما را چطور می‌شناسد. ما همیشه برای موفقیت خودمان همه تلاش‌مان را کردیم. از سال گذشته چندین بازیکن از تیم های پایتخت به تیم های اصفهانی آمدند و طبیعتا هر کس به فکر منافع خودش است و در وهله اول به خودش فکر می‌کند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و برای موفقیت تیم‌مان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وی افزود: انشاالله فردا با ارائه یک بازی خوب و بابرنامه بتوانیم تیم قدرتمند پرسپولیس را شکست بدهیم؛ ضمن احترام به تیم پرسپولیس که در چند سال گذشته جزو تیم های بسیار با کیفیت لیگ ما بوده، فکر می‌کنم فردا روز سختی را برای این تیم رقم بزنیم.

تارتار درباره غیبت خودش و یحیی گل‌محمدی روی نیمکت دو تیم بیان کرد: من بازی آخر اخراج شدم و این بازی محروم هستم؛ این طبیعت فوتبال است. از محرومیتم ناراحتم و دوست داشتم کنار تیم در زمین باشم اما بچه ها هستند و مشکلی از این بابت نیست.

وی درباره جذب دیرهنگام نادر محمدی و فرامرزی و احتمال حضور این بازیکنان در ترکیب بازی فردا گفت: از الان نمی‌توانم درباره این مسئله صحبت کنم و فردا ترکیب را مشخص می‌کنیم اما این بازیکنان و حتی محمدرضا سلیمانی جزو بازیکنان خوب هستند. سعی کردیم با توجه به بازی های دوستانه نقاط ضعف‌ خود را برطرف کنیم؛ این افراد بیرون بودند که توانستیم جذب کنیم.

تارتار در مورد شایعه اضافه شدن سپهر حیدری به کادر ذوب آهن توضیح داد: صحبت هایی بود اما ما در حال حاضر آقای هوشنگی را به عنوان سرپرست داریم که بچه ها خیلی او را دوست دارند و خودم هم به او علاقه قلبی دارم. فعلا ایشان کارشان را انجام می‌دهند و ما هم راضی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد ذوب آهن در نقل و انتقالات رضایت دارد گفت: با توجه به بودجه ای که داشتیم، راضی هستیم. از هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیر کارخانه تشکر می‌کنم که بی وقفه تلاش کردند. امیدوارم که امسال شرایط بهتری داشته باشیم اما لیگ سختی در پیش داریم و من تیم ضعیفی در لیگ نمی‌بینم.

سرمربی ذوب آهن درباره هدف گذاری این تیم در فصل جدید گفت: با این بودجه سعی می‌کنیم بهترین جایگاه را در جدول داشته باشیم. ما نمی‌توانیم با ۶-۷ تیم بالای جدول که برای قهرمانی و سهمیه بسته شده‌اند رقابت کنیم اما بی وقفه کار می‌کنیم تا بتوانیم ضمن حفظ جایگاه سال گذشته، نیم نگاهی هم به رتبه های بالاتر داشته باشیم.

تارتار درباره غیبت هواداران در هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: وقتی بازی ها در همه دنیا با هوادار برگزار می‌شود، این اتفاق برای فوتبال ما بد است. امیدوارم هر مشکلی هست مرتفع شود. حرف و حدیث های زیادی وجود دارد و من نمی‌دانم دلیل اصلی این مسئله چیست اما امیدوارم از هفته های بعد هواداران در ورزشگاه باشند. دوست داشتیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم اما با این شرایط انتظار داریم در اولین بازی دور برگشت هم بازی ها بدون هوادار باشد تا عدالت اجرا شود.

او درباره جدایی سینا اسدبیگی از ذوب آهن و پیوستن او به پرسپولیس عنوان کرد: ما از ایشان گله‌مند هستیم. ای کاش مثل محمد خدابنده‌لو از روز اول به ما می‌گفت که قصد جدایی دارد. سینا روزی ما را تنها گذاشت که در بازار هافبک دفاعی کم بود؛ خیلی از شاگردان من دوست داشتند کنار ما کار کنند اما من به خاطر سینا آنها را نخواستم. من نمی‌توانم از سینا بگذرم؛ او واقعا ما را اذیت کرد. برنامه های ما روی هافبک مرکزی بود اما اگر زودتر می‌رفت مشکلی نبود و ما می‌توانستیم جایگزین جذب کنیم. برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنم اما به هیچ عنوان از او نمی‌گذرم. ضمن اینکه با ما قرارداد داشت و همه این مسائل را به بخش حقوقی باشگاه سپردیم و سخت پیگیر این مسئله هستیم. نباید هیچ حقی از تیم ما تضییع شود.

تارتار در واکنش به شایعه عدم رضایت از عملکرد پنشنبه و احتمال جذب تمیروف گفت: شایعه است.

او در پایان در خصوص احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به ذوب آهن گفت: ممکن است. ما یک جای خالی داریم و اگر بازیکن با کیفیتی پیدا کنیم احتمال این اتفاق وجود دارد.

دیدگاه‌ها