کد خبر : 1837973 | 22 مرداد 1401 ساعت 00:01 | 17K بازدید | 3 دیدگاه

محمدی: مردم شاد باشند، بودن من مهم نیست

ایرانی درخشان در استادیوم فینال جام جهانی

مهرداد محمدی می گوید شاد بودن دل مردم برایش از حضور در جام جهانی مهم‌تر است.

ایرانی درخشان در استادیوم فینال جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی در هفته دوم لیگ ستارگان با پیراهن العربی درخشید. او که یک گل زد و یک پاس گل مقابل الریان داد در ابتدا راجع به عملکردش گفت: خدا را شکر می‌کنم که در اولین بازی در استادیوم لوسیل توانستم گل بزنم که فینال جام جهانی هم قرار است اینجا برگزار شود‌ و واقعا استادیوم با کیفیتی است. کار تیمی بود و خداراشکر می‌کنم که توانستم در اولین بازی رسمی گل بزنم و یک پاس گل بدهم.

او در مورد تلاش برای حضور در تیم ملی در جام جهانی قطر گفت: امکانات قطر بسیار خوب است و با شرایطی که این افراد فراهم کردند امیدوارم بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم؛ من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم و اگر دعوتم نکردند مانند بقیه مردم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

محمدی در خصوص هم‌گروه‌های ایران در جام جهانی اظهار داشت: مقداری سخت است و ما باید بازی‌های دوستانه‌ بیش‌تری انجام دهیم و اردوهای بهتری داشته باشیم. تیم‌های پر قدرتی می‌آیند. انگلیس تیم پرقدرتی است و آمریکا بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد. برای اینکه بتوانیم در مقابل آن‌ها موفق شویم باید اردوها و بازی‌های دوستانه خوبی داشته باشیم.

مهرداد راجع به بازی در استاديوم‌های جام جهانی گفت: در مورد استادیوم الریان و لوسیل، واقعا باید در این دو استادیومی که من بازی کردم بازی کنید. قبل از مصدومیتم در استادیوم خلیفه بازی کردم، واقعا کیفیت را بالا می‌برد و در همه چیز خوب و امکانات عالی است.

او در پایان گفت: آرزوی قلبی من این است که در این جام جهانی انقدر خوب کار کنیم که دل مردم شاد شود. مردم بسیار مشکل دارند. آرزوی قلبی‌ام است که از گروه صعود کنیم و یک نتیجه خیلی خوب بگیریم تا فقط دل مردم شاد شود و در این جام جهانی اگر باشم و یا نباشم برای من مهم نیست و فقط می‌خواهم دل مردم شاد باشد.

دیدگاه‌ها