کد خبر : 1838089 | 22 مرداد 1401 ساعت 17:35 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

ماتیس دی‌لیخت:

کار با ناگلزمان راحت است؛ به یوونتوس توهین نکردم

ماتیس دی‌لیخت معتقد است که در بایرن مونیخ روزهای بهتری نسبت به یوونتوس خواهد داشت. او به انتقادات اخیر لئوناردو بونوچی نیز پاسخ داد.

کار با ناگلزمان راحت است؛ به یوونتوس توهین نکردم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ تابستان پر هیاهویی را پشت سر گذاشت و موفق شد بازیکنان مدنظر یولیان ناگلزمان برای فصل آینده را به‌خدمت بگیرد. 
سادیو مانه، ستاره سابق لیورپول، با امضای قراردادی به ارزش 32 میلیون یورو از این باشگاه جدا شد تا پیراهن بایرن را به تن کند. بایرن همچنین برای تقویت خط دفاع خود، با پرداخت 67 میلیون یورو، ماتیس دی‌لیخت را از یوونتوس جذب کرد.

1441273

ستاره هلندی که با قراردادی 5 ساله به عضویت بایرن در آمده، در مصاحبه با نشریه "دی تلگراف" گفتتمرین کردن زیر نظر یولیان ناگلزمان خیلی راحت است، چون  همیشه تمرکز روی کار با توپ است. من دوران فوق‌العاده‌ای در یوونتوس داشتم اما یووه سبک بازی متفاوتی دارد و فکر می‌کنم در بایرن راحت‌تر کار کنم.»

دی‌لیخت در ادامه گفت:« در بایرن مونیخ فوتبال بسیار فیزیکی و فشرده است. در ایتالیا فوتبال بیشتر شبیه یک بازی شطرنج است و به تاکتیک اهمیت زیادی می‌دهند. بسیار خوشحالم که توانستم آن نوع فوتبال را در یوونتوس تجربه کنم و چیزهای زیادی یاد گرفتم. به یوونتوس رفتم چون می‌خواستم مدافع بهتری شوم. در یوونتوس اغلب باید در پست اصلی خودم می‌ماندم اما در بایرن مونیخ می‌خواهم به سبک بازی‌ام در آژاکس و مشارکت بیشتر در کارهای هجومی برگردم.»

1728900

واکنش به انتقادات لئوناردو بونوچی:« بونوچی از مصاحبه‌های اخیر من ناراحت شده ولی من منظور بدی نداشتم. در یکی از مصاحبه‌ها گفتم که دو فصل متوالی چهارم شدن در لیگ با یوونتوس اتفاق خوبی نیست. این توهین به یوونتوس نبود. من همیشه برای این باشگاه احترام زیادی قائل هستم.»

دیدگاه‌ها