کد خبر : 1838102 | 22 مرداد 1401 ساعت 18:32 | 34.3K بازدید | 4 دیدگاه

تکرار تصمیم گواردیولا؛ نشانه انتقال به بارسلونا؟

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی برای دومین بازی متوالی جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت تا شایعه انتقال او به بارسلونا تقویت شود.

تکرار تصمیم گواردیولا؛ نشانه انتقال به بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، توفان بارسلونا در بازار تابستانی امسال هنوز پایان نیافته و این تیم برای جذب برناردو سیلوا، وینگر باتجربه و پرتغالی منچسترسیتی اقدام کرده است. اخبار حاکی از آن است که کاتالان‌ها با خود این بازیکن به‌صورت شخصی به توافق رسیده‌اند، اما سیتی برای فروش سیلوا رقمی در حدود 80 میلیون یورو تقاضا کرده که در این شرایط مالی برای بارسلونا بسیار دشوار خواهد بود.

1732577

منچسترسیتی امروز و در دومین هفته لیگ برتر پذیرای بورنموث است،  اما پپ گواردیولا دوباره برناردو سیلوا را روی نیمکت قرار داده و تمایلی به استفاده از این ستاره خلاق در ترکیب ثابت نشان نداده است. این بازیکن در دیدار نخست سیتی در خانه وستهام نیز در ترکیب حصور نداشت و همین تصمیم گواردیولا، شایعات در مورد احتمال انتقال برناردو سیلوا به نوکمپ را افزایش داده است.

البته نهایی شدن این امر احتمالا مستلزم انتقال فرانکی دی یونگ به لیگ برتر و پر شدن حساب بارسلونا بابت فروش هافبک هلندی است. علی‌رغم فعال سازی اهرم‌های اقتصادی، آبی و اناری‌ها احتمالا نمی‌توانند در شرایط فعلی این ستاره پرتغالی را جذب کنند و به همین دلیل ممکن است این پروسه تا ساعات پایانی پنجره تابستانی به طول انجامد. خود برناردو سیلوا چند روز قبل در مصاحبه‌ای مدعی شد منچسترسیتی هیچ بازیکنی را به زور در ترکیب حفظ نمی‌کند و البته این بازیکن رابطه خوبی با باشگاه دارد. اما به هر حال بارسلونا مقصد جذابی محسوب می‌شود و احتمال دارد این بازیکن فصل بعد در نوکمپ به میدان برود.

دیدگاه‌ها