کد خبر : 1838242 | 23 مرداد 1401 ساعت 12:47 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توان گفت حق آلومینیوم ضایع شد

محمدی: گل زدم و خستگی ما در رفت!

محمد جواد محمدی احتمالا در فصل جدید هم بهترین گلزن هوادار باشد، عملکرد او در بازی اول بیانگر این مسئله است.

محمدی: گل زدم و خستگی ما در رفت!

به گزارش "ورزش سه" محمد جواد محمدی تک گل هوادار در دیدار برابر آلومینیوم اراک را به ثمر رساند و به غیر از آن دو موقعیت گلزنی دیگر هم داشت. وی در مورد پیروزی تیمش مقابل سبزپوشان گفت: ۱۰ دقیقه اول را فوق العاده شروع کردیم و چیزی نزدیک به دو دقیقه پای بازیکنان آلومینیوم به توپ نخورد، زیرا ما زیاد پاسکاری می‌کردیم. دقیقاً طبق برنامه آقای الهامی جلو رفتیم و تمام کارها را انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم با امتیاز از زمین بیرون بیاییم.
او که سال گذشته بهترین گلزن هوادار بود، فصل را با یک شوت تماشایی آغاز کرد در این باره توضیح داد: هر فوتبالیستی دوست دارد در هر بازی گل بزند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم. اینکه گل سه امتیازی بود خیلی من را خوشحال کرد. سال گذشته برای اولین بار بود که در لیگ برتر بودیم و امسال تجربه های بیشتری کسب کردیم. امسال سعی می کنم از تجربیاتم استفاده کنم و به اهدافی که می خواهم برسم. دلم می خواهد در هر بازی گل بزنم ولی اول موفقیت تیم مهم است و بعد موفقیت فردی خودم. در بازی با آلومینیوم توانستم نتیجه زحمات بچه ها را در یک بازی بسیار سخت به ثمر برسانم و خستگی را از تنشان بیرون کنم.
این بازیکن در خصوص دو‌ موقعیت صد در صدی که از دست داد گفت: اگر آن ها را تبدیل به گل می کردم هت تریک کرده بودم ولی دروازه بان حریف خوب کار کرد. واقعا حیف شد و خیلی حسرت خوردم اما توانستم جبرانش کنم.
مهاجم هوادار در مورد اعتراض تیم حریف به داوری نظرش را اینگونه بیان کرد: داوری واقعا خوب بود. داور هم انسان است و اشتباه می کند. یکسری سوت ها به ضرر ما و یکسری هم به ضرر آلومینیوم زد و این در فوتبال طبیعی است. داور هم تلاش می کند بهترین قضاوت خود را انجام دهد داوری خیلی هم خوب بود، نمی توان گفت حق آلومینیوم ضایع شد. روی صحنه های تاثیر گذار اصلا تردیدی نداشت و کاملا درست سوت زد. 
محمدی در پایان در مورد دیدار هفته آینده با نفت مسجد سلیمان افزود: قطعا در لیگ برتر تمام تیم ها خوب هستند. بازی با مسجد سلیمان در زمین خودمان است و دوست داریم سه امتیاز را بگیریم و آن ها هم می خواهند برد بیاورند ولی ما در خارج از خانه هم موفق به پیروزی شدیم و خیلی خوب شد که بردیم و انگیزه بالایی گرفتیم تمام بازی های تدارکاتی پیش فصل  به جز استقلال را بردیم. امیدوارم مقابل نفت هم سه امتیاز را بگیریم ولی باید ببینیم قسمت چه  می شود؟

دیدگاه‌ها