کد خبر : 1838243 | 23 مرداد 1401 ساعت 12:49 | 43.6K بازدید | 8 دیدگاه

باید کاری کنید که آنها خودشان را ثابت کنند؛

درخشان: دیگر دنبال مهاجم برای پرسپولیس نباشید!

حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.

درخشان: دیگر دنبال مهاجم برای پرسپولیس نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی با خبرنگار ما درباره تساوی دیروز سرخپوشان برابر ذوب آهن عنوان کرد: تیم‌های بزرگ دنیا هم ممکن است شروع خوبی نداشته باشند اما خوشبختانه پرسپولیس دیروز عملکرد خوبی داشت و موقعیت های خوبی هم خلق کرد ولی به گل نرسید و این تنها نکته منفی بازی بود. اگر بازیکنان به گل می‌رسیدند، همه چیز ایده‌آل بود و در‌ نهایت هم سه امتیاز را می‌گرفتند اما قاعده فوتبال این است؛ گاهی شما نمی‌توانی به اهدافت برسی اما در‌ مجموع خوب بازی می‌کنی و این امیدوارکننده است.

وی افزود: ما فقط باید مشکل گلزنی را برطرف کنیم که با توجه به خرید لوکادیا، ضعف خط حمله نیز برطرف خواهد شد؛ او یک بازیکن باکیفیت است و امیدواریم بتواند فشار را از خط جلوی تیم بردارد و کمک کند.

درخشان با اشاره به بازی بسته حریف پرسپولیس گفت: ذوب آهن تلاش، جنگندگی و دوندگی بالایی برای گل نخوردن و حفظ نتیجه داشت و با از دست دادن یک بازیکن هم، تلاش برای دفاع در این تیم به مراتب بیشتر شد. ذوب آهن فقط می‌خواست نبازد و با چنگ و دندان از دروازه‌اش محافظت می‌کرد تا در شروع فصل یک امتیاز به دست بیاورد.

وی تصریح کرد: تنها مشکل پرسپولیس گل نشدن توپ‌ها بود، این چیزی از شایستگی‌های این تیم کم‌ نمی‌کند اما بازیکنان این تیم باید بدانند که همه بازی‌ها، به همین شکل سخت هستند و باید راهکارهای بیشتری پیدا کنند تا بتوانند به گل برسند.

1714125

درخشان همچنین گفت: وقتی بازیکنان جدید کنار هم قرار می‌گیرند، زمان زیادی لازم است تا شرایط بازی با یکدیگر را پیدا کنند اما پرسپولیس دیروز مالکیت توپ بالایی داشت که این پوئن مثبت محسوب می‌شود و البته من فکر می‌کنم به مرور بهتر هم خواهد شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد عملکرد سعید صادقی و سروش رفیعی در خط هافبک این تیم بیان کرد: این دو بازیکن عملکرد خوبی داشتند اما فراموش نکنیم که بازی در تیم‌های بزرگ سخت است و باید به بازیکن زمان بدهیم تا خودش را با جو پرسپولیس هماهنگ و به تیم تحمیل کند‌. این مسئله به توانایی بازیکنان برمی‌گردد؛ آنها باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند و باید دو برابر تلاشی که در سایر تیم‌ها داشتند، برای پرسپولیس انجام دهند. هافبک‌های پرسپولیس دیروز خوب بودند اما انتظار از این دو بازیکن به مراتب بالاتر است.

او سپس درباره دو بازیکن خط دفاع سرخپوشان گفت: گولسیانی و اسماعیلی‌فر هم دیروز عملکرد خوبی داشتند اما باید دید در ادامه چقدر می‌توانند با تیم هماهنگ شوند؛ این بازیکنان باید بدانند کار راحتی ندارند و هر بازی باید برای بهتر شدن تلاش کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی از هواداران معتقدند تیم نیاز به جذب یک مهاجم دیگر هم دارد گفت: به جای اینکه به فکر خرید مهاجم‌های بیشتری باشیم، باید کاری کنیم تا سه مهاجم فعلی پرسپولیس بیشتر برای اثبات خود تلاش کنند؛ اگر ده مهاجم هم بخریم اما عملکرد پایینی داشته باشند، فایده‌ای ندارد. بازیکنان پرسپولیس وقتی می‌بینند یک بازیکن خارجی خوب جذب شده باید بیشتر تلاش کنند تا خودشان را ثابت کنند و شانس را به مهاجم جدید ندهند. رقابت یعنی همین؛ اینکه شما تلاش بیشتری کنی و جای خودت را بگیری و بگویی من خوب هستم. این مسئله است که می‌تواند به تیم کمک کند.

درخشان در پایان در‌ پاسخ به اینکه از نظر او کدام یک از تیم‌ها می‌توانند در لیگ بیست و دوم به عنوان مدعی ظاهر شوند گفت: پرسپولیس، سپاهان، استقلال، فولاد و گل گهر شانس‌های قهرمانی هستند و بقیه نمی‌توانند برای کسب این عنوان مدعی باشند. البته در این بین قطعا شانس پرسپولیس بالاتر از سایر تیم‌ها است.

دیدگاه‌ها