کد خبر : 1838277 | 23 مرداد 1401 ساعت 15:32 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

هر 8 داور هفته اول تغییر کردند

اتفاق جالب در انتخاب داوران لیگ برتر

کمیته داوران فدراسیون به هیچ کدام از داوران هفته نخست لیگ برتر در هفته دوم قضاوت نداد.

اتفاق جالب در انتخاب داوران لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد و یک نکته جالب در آن دیده می‌شود.

اگرچه برخی رسانه‌ها از محرومیت داورانی که در هفته اول اشتباهاتی داشتند، خبر داده‌اند اما مساله مهم این است که هیچ کدام از داورانی که در هفته اول سوت زده بودند، این هفته قضاوت نخواهند کرد.

حمید حاج ملک، بیژن حیدری، موعود بنیادی‌فر، امیرسامان سلطانی، حسین زیاری، وحید کاظمی، کوپال ناظمی و امیر عرب‌براقی 8 داور وسط قضاوت کننده در هفته اول لیگ برتر بودند که نام آنها برای قضاوت در هفته دوم دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد با توجه به انجام بازی‌های لیگ برتر بر اساس برنامه قبلی کار کمیته داوران را نیز برای انتخاب داوران راحت تر کرده است. از طرفی دیگر به نظر می‌رسد خداداد افشاریان و همکارانش تصمیم گرفتند دادن قضاوت به داوران را نوبتی کنند تا به همه آنها بازی برسد و البته بهتر بتوانند در اوایل مسابقات به محک زدن سطح داوران بپردازند.

چیزی که مشخص است هیچ کدام از داوران قضاوت کننده در هفته اول برای هفته دوم قضاوتی ندارند و باید دید تصمیم کمیته داوران برای هفته های آینده نیز اینگونه خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها